Ідеї 2020, Маникюр

Інстаграм нігті манікюр фото: 313 кращих зображень дошки «інстаграм нігті» в 2020 р

свіжі ідеї манікюру з Instagram, фото

Надихайтеся новими ідеями манікюру з Instagram.

Новий сезон – час оновлення, нових бажань і ідей! Подивіться красиву добірку манікюру для справжніх модниць. Класний дизайн нігтів підніме вам настрій. Надихайтеся кращими тенденціями та ідеями з Instagram.

Чарівність ніжності

Сьогодні нейл-блогери інстаграм пропонує найширший вибір ідей манікюру, що відрізняються за кольором, дизайну і додаткових аксесуарів.Так, якщо хочеться ніжності, а не яскравості, то на виручку приходять пастельні тони. Можна все і відразу!

Блиск і мармур

В цьому році можна нарешті приміряти дизайн нігтів з імітацією рожевого кварцу або мармуру. Де холодна стриманість знаходиться по сусідству з блиском.

Метелик на нігтях

Шанувальницям жіночного дизайну, можливо доведеться по-вподоби метелик, виконана зі стразами, в тон покриттю або в яскравих тонах.Покажіть своєму майстрові приклад.

Вишукана фантазія

Фантазія деяких майстрів з манікюру не має кордонів. Модний мінімалізм, такий акуратний і зі смаком дизайн знайде своїх шанувальниць. Ідеальний для коротких нігтів. А вам подобається?

Золотисто-рожевий френч

Білий френч – чарівність вічної класики, вишукана прикраса нігтів. Такий вибір манікюру говорить про тонкий смак господині.У неї точно розвинене почуття стилю. Але, коли френч виконаний блискітками – виглядає теж дуже круто. Більш того, такий жіночний манікюр підійде для весільного та святкового дня – блискуче виконання, акуратний декор і світло-рожева підкладка.

Шляхетний дизайн для розкішних жінок

Класичний колір і стильний дизайн манікюру, де немає буденності, є зачарування, непередаваний шарм і прихована пристрасть.

Фантазійний нейл-дизайн

Цей дизайн для тих дівчат, хто любить незвичайне, новеньке і світле.Чи не набридає своїй господині, нігтики блищать і переливаються на сонці. Навіть в темряві, привертаючи увагу. Шкода, що фото не може передати всю красу.

65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019

Найкрасивіші нігті з instagram: 65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019

16-07-2019, 21:35 Вадим Карасьов

Найкрасивіші нігті з instagram : 65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019 – тема нашого огляду.В статтю увійшли останні презентації сучасного манікюру, виставлені майстрами нігтьового сервісу в соціальних мережах в загальний доступ.

У кожного свій смак, і тому ми не станемо стверджувати, що той чи інший дизайн нігтів сезону 2019 найкрасивіший. Наше завдання показати тренди і тенденції в нейл-арте, сучасний манікюр, який вибирають сучасні дівчата.

Відзначимо, що в моді нігтьові пластини помірної довжини, округлої форми або мигдалеподібні. Від цього будь-який дизайн виглядає витонченим.

Найкрасивіші нігті з instagram: 65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019

Найкрасивіші нігті з instagram: 65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019

Найкрасивіші нігті з instagram: 65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019

Найкрасивіші нігті з instagram: 65 варіантів кращого дизайну нігтів сезону 2019

Як оформити і правильно налаштувати інстаграм майстру манікюру

Автор Дмитро Філюта На читання 6 хв.Переглядів 873

У сучасному світі доглянуті руки жінки – це візитна картка, перша сторінка портфоліо, від якої залежить чи варто гортати далі. Тому, якщо Ви хороший фахівець і креативна дівчина, то справа залишилася за малим – створити якісний профіль в Інстаграм і приступати до роботи. У цій статті я розберу на конкретних прикладах як вести Інстаграм майстру манікюру і на що слід звернути увагу при роботі з клієнтами і передплатниками.

Оформляем профіль

Почну з найпростішого і начебто логічного, але часто вислизає під час створення робочого профілю. Лаконічно і чітко оформляємо аккаунт. Потрапивши на Вашу сторінку в протягом декількох секунд повинно бути ясно:

  • Хто ви
  • Чим займаєтеся
  • Чому потрібно звернутися саме до Вас
  • Привілеї від «дружби з Вами» (наприклад, знижки)
  • Ваша локація
  • Способи зв’язку

Для цього придумуємо запам’ятовується і зрозумілий логін, який вказує на рід діяльності.Можна використовувати поєднання з ім’ям, словами «nail», «nogotok», «manicure», комбінувати зі скороченою назвою міста і т.д. Якщо не виходить відразу знайти щось своє, не переживайте. Згодом його можна поміняти, але краще відразу напрацьовувати собі ім’я.

Вибираємо аватарку, яка звертає на себе увагу. Бажано взяти чи індивідуальне фото для просування себе як фахівця, або фотографію вдалого манікюру, відразу дає знати куди я потрапив і який рівень робіт. Якщо є можливість створити свій логотип, взагалі відмінно.Тут йому саме місце.

У поле Ім’я допускається просувати свій бренд, але краще використовувати його для пошуку клієнтом Вашого профілю. Наприклад, Кращий гелевий манікюр в м.Москва. Продумайте формулювання, які б самі могли написати для пошуку фахівця.

Далі робимо опис, що дає максимум відповідей на основні питання клієнтів:

  • ваше ім’я, псевдонім або назву бренду;
  • чітке формулювання виконуваних послуг: від простого «Манікюр та педикюр» до «Ідеальний манікюр і покриття гель-лаком з будь-яким дизайном високої якості».Але пам’ятайте, що мудрі і довгі фрази сприймаються важче;
  • невеликий перелік особливостей, професійних досягнень: досконала стерилізація інструментів сучасними методами, палітра з понад 500 відтінків, робота в змішаній техніці, сертифікати;
  • цінник «від»;
  • адреса. Обов’язково! Це один з найважливіших критеріїв відбору майстра манікюру і запит цієї інформації повинен бути задоволений одразу;
  • контакти і методи зв’язку;
  • пряме посилання на діалогове вікно в зручному Вам мессенджере.

Використовуйте смайли, не забудьте відкрити загальний доступ до сторінки і коментарям, перейдіть на бізнес-профіль.

Як вести Інстаграм майстру манікюру: зміст аккаунта

Візуальний контент і обробка фотографій

Інстаграм – це майданчик для отримання інформації у вигляді фото та картинок. Цільова аудиторія майстра манікюру – сучасна, доглянута жінка, яка природно хоче бачити світ навколо себе в ідеальному, красивому лакшери-стилі.Тобто Ваш аккаунт повинен бути максимально привабливим, вишуканим і розкішним.

Роботи повинні бути представлені найкращі. Профіль слід вести в певному стилі , обраному заздалегідь, міняти його мінімум через 12 постів, але краще набагато рідше або повністю дотримуватися однієї гами.

Перед початком роботи над фото протріть камеру – навіть невеликий відбиток значно погіршить якість зйомки, перевірте освітлення, виберіть аксесуари, встановіть програми для обробки зображень і визначитеся з пресетом.

Preset – це заздалегідь встановлені настройки з необхідними ефектами. Це значно полегшить роботу з зображеннями, відразу роблячи їх в одному стилі. Візьміть на замітку такі програми, як VSCO, Afterlight, Lightroom, Snapseed. З їх допомогою можна без особливих зусиль створювати якісний візуальний контент для будь-якого облікового запису.

Зміст публікацій

Для Вашого напрямки цілком достатньо вести сторінку, використовуючи тільки результати робіт. Але будемо чесні, при такій великій конкуренції потрібно зробити найбільш захоплюючий і корисний аккаунт.

Спробуйте чергувати з однаковою послідовністю (для естетичної краси оформлення профілю) інформативні, розважальні і рекламують пости.

Про що писати, коли закінчився «стандартний контент про нігтях»? Обо всем! Просто включите уяву. Знову згадуємо хто наша цільова аудиторія і що їй може бути цікаво. Потім ненав’язливо прив’язуємо тему до манікюру.

Наприклад, дівчатам може бути цікава тема моди. Беремо цитату представника fashion-індустрії про руках, охайності, манікюр і т.д.

«Доглянуті руки, як точка в кінці речення. Вони завершують ваш образ і роблять цілісним »- Prabal Gurung

Підбираємо цікаву картинку в стилі Вашого облікового запису. Робимо її «прозорої» і розміщуємо на ній цитату. В каруселі додаємо фото автора слів. Пост починаємо зверненням або питанням. «Хто такий Prabal Gurung і чим він заслужив таку честь висловлювати свою думку? Це молодий американський дизайнер родом з Непалу …. ». Коротко і цікаво розповідаємо про його життя, плавно повертаємося до цитати, говоримо про своє ставлення до цього висловлювання, запитуємо думку передплатниць про таку точку зору.В кінці додаємо одну пропозицію з контактами і вільним часом на найближчі пару днів. Обов’язково відстежуємо реакцію аудиторії. Робимо висновки про те, що «зайшло» і коригуємо майбутні посади.

А тепер проаналізуємо, що у нас вийшло:

  1. Ми написали про тему, яка не належить безпосередньо до роду діяльності, але має точку дотику. Таким чином можна розкривати будь-яку тему, красиво обрамляючи в потрібну оболонку.
  2. Опублікували інформаційний контент в розважальній формі, освітивши читачів в темі, захоплюючою для більшої частини цільової аудиторії.
  3. Створили грунт для діалогу, що сприяє просуванню аккаунта.
  4. М’яко і ненав’язливо вклали думку про важливість робити манікюр, грунтуючись на експертному думку публічної особистості.
  5. Делікатно нагадали про себе і дали інформацію про графік роботи і контактах.

Приклад 2. Літо. Спека. Сезон відпусток. Більшість людей мріє, чекає, планує відпочинок. Знаходимо красиві фотографії шикарних ніг з яскравим педикюром на березі моря.Пишемо про «поведінку покриття» і шкіри при взаємодії з сіллю, водою, піском і т.д. Даємо практичні поради, рекомендуємо кошти по догляду. Також можна самій просувати якусь косметику для рук і нігтів з невеликою націнкою, щоб клієнти точно знали, що Ви не наживаєтеся на них, а пропонуєте користуватися якісними професійними засобами, доступними Вам зі знижкою, як вузького спеціаліста і оптовому покупцеві.

Для утримання клієнтів ведіть сторінку дотримуючись простих правил:

  • Винести в актуальні Сторіс найкориснішу інформацію і красиво оформити для них картинки: крім прайса, відгуків та переліку послуг, додайте керівництво «як дістатися», актуальні ідеї дизайну, макрозйомки і процес роботи.
  • Додавати зрозумілі, цікаві, корисні хештеги.
  • Ввести гнучку систему знижок.
  • Робити опитування.
  • Знімати відео про робочі моменти (наприклад, стерилізація інструментів; До і після) і викладати в Stories.
  • Опублікувати відгуки.
  • Намагатися зробити так, щоб Вас відзначили і порекомендували в своєму профілі – це найкраща безкоштовна реклама для майстра манікюру.

І пам’ятайте, що приємна бесіда і смачна цукерка з кавою допоможуть будь-якій жінці розслабитися і отримати задоволення від проведеного часу в Вашої компанії.

«Багато жіночі проблеми, перед якими пасують кращі психологи, часто в стані вирішити хороший майстер манікюру» – Mary McCarty

Безкоштовний онлайн тренінг з просування в Інстаграм

Якщо ви хочете навчитися правильно просувати свій профіль в Інстаграме, тоді запрошую вас відвідати безкоштовний тренінг

Хочу дізнатися

Як оформити ідеальний Інстаграм майстра манікюру

Всім привіт, сьогодні ми крок за кроком розберемо, як оформити, а потім вести свій інстаграм майстра манікюру так, щоб клієнти точно записалися до вас, а не до конкурентів.

У минулій статті ми розбирали актуальні способи залучення клієнтів на манікюр, а цей матеріал чудово доповнює її. Якщо ви початківець майстер і відчуваєте брак клієнтів, рекомендую прочитати обидві.

Почнемо з першого питання.

Як оформити інстаграм майстра манікюру?

Говорячи про оформлення, я маю на увазі ось цю частину

Дивимося на аккаунт: ekb_nails_tanyaaa

Зверніть увагу, що тут ВІДРАЗУ, буквально з першого погляду клієнта, закриті наступні питання:

  • Як звертатися до майстра?
  • Чи далеко від дому? (Щоб визначитися відразу підеш чи ні)
  • Аргумент до стерильності (такий собі аргумент, але все ж)
  • Цінник від

І в закріплених Сторіс:

  • Відгуки
  • До і після (в тому числі фото через якийсь час)
  • І прайс

У людини залишається мінімум питань до майстра, з великим шансом – це буде відразу запис або запит вільного часу.

Тепер про мінуси цього акка:

  • Не вказаний контакт для запису і способи записати (Вотсапп, Вайбер, дзвонити, директ – куди бігти то?)
  • Активне посилання веде на прайс, їй можна знайти більш розумне застосування, наприклад, вести відразу посилання швидкого діалогу в вотсапп

Фішка 1: ім’я аккаунта « Манікюр Гель лак Єкатеринбург» – точно відповідає клієнтського запиту в пошук інстаграма цієї послуги в регіоні, це треба для ранжирування аккаунта в пошуку інстаграма.Хороші акаунти, з великою кількістю активності і передплатників, встають в верх пошуку і отримують додаткових клієнтів природним чином. Використовуйте це.

Фішка 2: в активному посиланню можна використовувати діалог вотсаппа, це прискорить зв’язок клієнта з вами.

Фішка 3: робіть довгі оформлення тексту в стовпчик, використовуйте emoji для акцентів.

Фішка 4: переведіть звичайний інстр в бізнес-аккаунт, це робиться в налаштуваннях, для цього знадобиться зв’язати його зі сторінкою Фейсбук.Після прив’язки відкриється статистика по кожному записі і розширений функціонал, включаючи рекламу.

З приводу аватарки аккаунта: тут можна ставити, як власне обличчя так і фото виконаної роботи – в першому випадку буде пряме співвіднесення, що чекає тут бачити людина.

У другому він побачить живого майстра, а не нігті. Обидва варіанти гарні.

Update. До речі, недавно вийшов мій авторський міні-курс по Інстаграму для приватних Nail-майстрів. Там взагалі майже безкоштовна бомба, яка змінить все ваші уявлення про те, як швидко набирати собі бази клієнтів.Цей курс і цей матеріал = 100% перемога в конкурентній боротьбі.

Факт-чек оформлення аккаунта в інстаграм майстра манікюру

  1. Зробити гарне текстове оформлення
  2. Перевестися в бізнес-аккаунт
  3. Бажано мати в тексті оформлення: ім’я майстра, ціна від, де приймаєте, куди вам писати і телефонувати
  4. У закріплених Сторіс: прайс, сертифікати, відгуки, «до-після»

Цей мені подобається найбільше

облікового запису вище зібраний не тільки весь факт-чек лист, але і підключений сервіс для швидкого запису на процедуру, що дуже зручно.

Як бачите, пунктів не так багато, але чомусь багато майстрів зовсім не турбуються про грамотному оформленні, а їх упущення – ваші переваги.

Як вести інстаграм майстру манікюру: 3 тактики

Напевно, ви знайдете щось ще, але я виділяю ці, як основні.

Тактика 1: манікюр і нічого крім манікюру

Суть:

Тільки наші роботи, реалізовані будь-який з доступних вам візуальних технік

Плюси:

  • Чи не витрачається час на вигадування і написання постів
  • Багато з клієнтів орієнтуються тільки на якість робіт, фото роботи досить, щоб захотіти записатися

Мінуси:

  • Немає індивідуалізації, так роблять багато, щоб виділитися потрібно мати особливу візуальну подачу матеріалу, як в тактиці «Еліта».
  • Якість робіт повинно бути тільки високого рівня

Поради до реалізації:

  • Публікуйте фото робіт єдиним стилем: освітлення, кольоровість
  • Використовуйте ВОТЕРМАРК (просто робити через додаток snapseed)
  • Спробуйте бренд фони, фото фони і предмети в кадрі, це допоможе персоналізувати

Хороші приклади акаунтів:
nail_by_anastasia /
ekb_nails_tanyaaa

Тактика 2: розділяй і володарюй

Суть: публікуємо в пропорції «2 фото робіт, 1 блок з інформацією»

Плюси:

  • Працюючи з плиткою «2 через 1», ви можете просто і естетично вбудувати рекламні та інформаційні пости, збільшивши залученість аудиторії в ваш контент.Це самий універсальний і простий спосіб для ведення інстаграма майстра манікюру
  • Публікуючи корисний контент в блоках, ви показуєте експертність клієнту, підвищуєте довіру
  • маєте маневри для креативу в цих місцях

Мінуси:

  • Ви затиснуті в рамки «2 через 1», зламаєте схему і буде негарно
  • Треба витрачати час і придумувати, що постити в наступний раз

Поради до реалізації:

  • Готуйте ідеї для блоків заздалегідь, або це стане рутиною
  • Використовуйте додаток snapseed для дизайну, обробки і тексту в блоках (в прикладі майстер користується саме їм)

Хороші приклади акаунтів:

cherry_khv27
kolobova_nail_stylist

Тактика 3: еліта

Суть: Апгрейд тактики # 1, де аккаунту задається особливий візуальний стиль, який єдиний в логіці, кольоровості і освітленні.

Плюси:

  • З ростом візуального стилю, можна претендувати на дуже високі чеки. Випадаючи із загальної конкуренції, ви робите крок вперед.

Мінуси:

  • Потрібні гарні фото-курси і високий рівень особистого естетизму для реалізації подібного
  • Ще не завадить дорога фототехніка

Хороші приклади акаунтів:

lili.s_studio
amur_nails

Висновок

У мій авторський курс для NAIL-ніші все-таки загляньте.Там дуже цінна інфа.

***

У даній статті ми розглядали тактики, але не самі візуальні стилі акаунтів Інстаграма, за посиланням детальний матеріал з 27 прикладами по цій темі, дуже рекомендую.

Але! Незважаючи на те, що варіантів «візуалки» може бути добрий десяток, не поспішайте робити найскладніший і візуально привабливий.

Ідеальний інстаграм майстра манікюру – це той, який приведе більше клієнтів, а для цього у вас є повний базис з цього матеріалу.

Найкраще – це ворог хорошого, тому зробіть спочатку те, що вам під силу, але обов’язково з почуттям, з толком, а потім додавайте складніше.

А яку тактику використовуєте ви в своїх професійних профілях? Діліться думками, подискутуємо.

Інстаграм для б’юті-бізнесу – створення і ведення аккаунта

Інстаграм – ефективний інструмент просування студії краси, манікюрного салону або кабінету, який вже давно обійшов за результативністю інші соціальні мережі.Щоб аккаунт в інстаграме радував результатами, потрібно вивчити тонкощі його створення і ведення. Розбираємося, з чого почати, як оформити профіль і яких помилок уникати.

Основні терміни

В Інстаграм використовуються власні терміни та визначення. Ознайомимося з основними з них, перш ніж почати роботу над створенням сторінки салону.

Пост – текстова замітка довжиною не більше 2000 знаків з пробілами. Кожен пост супроводжується картинками або відеороликами.Їх кількість може бути від 1 до 10. Допустима довжина відео – до 60 секунд.

Хештег , від англ. «Hash» – знак решітка, «tag» – мітка – слово або поєднання, що вводиться без пробілів починаючи з символу «#». Використовується для визначення тематики поста, спрощення його пошуку і просування. Приклад хештег – # манікюрнедорого.

Сторіс, від англ. «Stories» – історії – особиста стрічка для публікації коротких відеороликів, анімації, картинок або тексту.Довжина однієї Сторіс не перевищує 15 секунд. Історія, опублікована в Інстаграм, зникає рівно через 24 години, але тобі завжди доступна в архіві;

Актуальні або «вічні» Сторіс – той же, що Сторіс, але з нескінченним терміном життя. Вічні історії закріплюються в окремому рядку і доступні передплатникам в будь-який час.

Директ – особисті повідомлення, доступні тільки власнику сторінки. Позначений значком у вигляді паперового літачка.

Створення сторінки

Перший і найважливіший крок, який вважається половиною успіху – це правильне оформлення профілю.Для залучення клієнтів буде потрібно проробити серйозну роботу – проаналізувати конкурентів, визначитися з назвою, заповнити поля профілю. Розглянемо кроки докладніше.

Аналіз конкурентів

Перше, з чого варто почати, це подивитися, як оформляють сторінки інші майстри або салони. Не варто повністю копіювати чийсь стиль, манеру спілкування або подачу. Мета аналізу – надихнутися, взяти від конкурентів краще і використовувати в профілі свого салону.

Як знайти сторінки конкурентів:

  1. Перейди в пошук і набери, наприклад, «манікюр Саратов».Перейди у вкладку пошуку «Акаунти». У мобільній версії тобі буде показано близько 15 сторінок салонів, що надають послуги манікюру в Саратові, з комп’ютера – все в перемішку;
  2. У тому ж пошуку в мобільній версії Інстаграм скористайся вкладкою «Мітки». Мітки – це хештеги, які супроводжують пости для просування і пошуку. Крім введеного тобою «Манікюр Саратов» тобі запропонують кілька схожих за значенням міток, наприклад, «манікюр Саратов центр» або «манікюр Саратов недорого». Вибравши певний хештег, ти потрапиш в список всіх публікацій, де використовували дану мітку до посту.

До речі, подивися, які хештеги використовують найчастіше в постах про манікюр, щоб потім використовувати їх на своїй сторінці.

Логін

користувача ім’я або логін – чи не головна проблема кожного користувача Інстаграм. Воно повинно бути:

  • Оригінальним , але не хитромудрим. Ідеально, якщо назва сторінки повторить ім’я салону. Простих назв, на кшталт @manicuresaratov краще уникати – вони занадто узагальнені і не відображають твоєї індивідуальності;
  • Простим .Не використовуй безліч цифр, розділових знаків, підкреслення і інших, що важко запам’ятовуються символів. Погодься, @nogti_ot_sashi запам’ятовується краще, ніж @ sasha.smirnova19852308. Суть проста – чим легше запам’ятовується назва, тим краще;

До речі, зараз знайти вільне назва стає складніше. Якщо вибране тобою ім’я вже зайнято, спробуй переформулювати його, але без фанатизму – пам’ятай про простоту.

Ім’я

  • Відразу під фотографією профілю вказується ім’я користувача.Не використовуй цю графу для справжнього імені і прізвища. «Катя Краснова» нічого не дасть, а ось «Манікюр педикюр Самара» допоможе в пошукових запитах потенційних клієнтів.
  • Перш ніж затвердити ім’я, подумай – як ти сама шукаєш цікаву послугу. Напевно ти не використовуєш довгі запити, на зразок «Фарбування волосся в Ростові-На-Дону за низькими цінами фарбою Естель», замість цього вводиш «Перукар Ростов» або «Салон краси в Ростові». У інстаграме це працює точно також.

Опис профілю

Опис профілю знаходиться на домашній сторінці, під фотографією профілю після імені.В опис вписується не більш 200 символів, враховуючи пробіли – цього достатньо, щоб відобразити головну інформацію.

Опис відповідає на питання – хто ти. Крім «майстер манікюру» або «манікюрний салон на Леніна, 16» використовуй і інші, більш оригінальні, наприклад, «Манікюріст-перфекціоніст».

Крім опису діяльності, використовуй:

  • Розташування салону або кабінету. Обов’язково із зазначенням міста;
  • Телефон. Номі вказуй повністю – якщо мобільний, то починаючи з «+7», якщо стаціонарний – із зазначенням коду міста;
  • Матеріали, використовувані для роботи.Чи не описовий конкретні назви, а вкажи їх сегмент – преміум, люкс і так далі;
  • Посилання. Посилання на сторінку адміністратора, старшого майстра або сайту салону.
  • Способи зв’язку для запису. Наприклад, WatsApp або Viber.

Оформлення сторінки

Головне фото

Аватар повинен бути зовні привабливим, що не перевантаженим текстом і приємним для сприйняття. До речі, поміщаючи текст на фото профілю Інстаграм, пам’ятай – його не можна збільшити кліком, тому дрібні літери, номери телефону та інші деталі ніхто не побачить.

Вибери відповідний для себе варіант оформлення:

  • Логотип салону. Якщо салону краси, манікюрного кабінету або студії є власний логотип – використовуй його при створенні аватара;
  • Власне фото. Варіант підходить для індивідуальних манікюрних кабінетів, де ти і власник і майстер;

Пости

На початковому етапі публікувати пости доведеться часто. Це обумовлено тим, що порожній профіль не приваблює передплатників.Оптимально – не менш одного поста в день, причому публікації краще випускати в «гарячі» години, коли публіка розвантажена від рутинних справ і викроює час для гортання стрічки.

Суть правильного вибору часу полягає в тому, щоб пост потрапив в «Недавні» публікації точно в той часовий проміжок, коли потенційні передплатники і клієнти зайдуть в Інстаграм і почнуть гортати стрічку.

Маркетологи і СММ фахівці запевняють, що для публікації постів різної тематики вибирається індивідуальний час, а також день тижня.

Для сторінок в Інстаграм, що просувають надання професійних послуг – манікюр, педикюр, фарбування або нарощування, кращим часом випуску вважається ранок буднього дня – з 9 до 11 години. При цьому кращі результати показують пости, випущені в п’ятницю, вівторок і середу.

Але це не означає, що від публікацій в інший час потрібно відмовитися – щоб зрозуміти аудиторію, потрібно експериментувати.

Кілька порад по публікаціям:

  • Час вибирай на свій часовому поясу – немає сенсу орієнтуватися на Москву, якщо манікюрний салон знаходиться в Єкатеринбурзі;
  • Чи не пропадай.Тижневу перерву позначиться на охопити, а значить, наступний пост покажуть меншій кількості людей;
  • Плануй. Краще, якщо ти складеш щось на зразок контент-плану на тиждень або місяць, тобто, визначишся, які посади, в який день опублікуєш.

Зміст публікацій

Щоб пост привернув увагу , зацікавив і, головне, подвиг людини підписатися, він повинен бути:

  • Змістовним . Галерея з 10 однотипних фотографій нігтів з підписом «Ось такі нігтьові я зробила на цьому тижні» далеко не кращий варіант.Публікація повинна бути цінною для читача, зацікавити і виділити тебе серед десятків інших сторінок. Спробуй створити тематичні рубрики, які розповідають передплатникам то, чого вони не знали – цікаві факти, новини з нейл-індустрії або світу краси, модні дизайни, тенденції;
  • Грамотним . Помилки в тексті виглядають безглуздо і відштовхують аудиторію. Для перевірки «вичитувати» текст перед випуском або використовуй для цього спеціальні сервіси, наприклад Орфограммка;
  • Приємним .Важлива частина публікації, це фото – на нього люди звертають увагу в першу чергу. Вибирай чіткі, яскраві і привабливі картинки, за якими ти сама захотіла б клікнути. Добре, якщо фотографії в профілі оформлені в єдиному стилі. Для цього накладай на кожне фото один і той же фільтр, для власних фото використовуй однаковий фон або кожну публікацію супроводжувати обкладинкою. Таке оформлення викликає почуття порядку, котре асоціюється і з профілем, і з салоном;

Як додавати фото в Інстаграм з комп’ютера

Інстаграм – це мобільний додаток.З комп’ютера або ноутбука розробниками передбачений тільки перегляд стрічки публікацій, пошук і мінімальний набір дій – лайки, підписки, коментарі. Для того, щоб додавати фото і завантажувати історії з комп’ютера, потрібно встановити розширення для браузера. Наприклад, в інтернет-магазині Chrome можна безкоштовно скачати розширення App for Instagram.

Stories

Не зневажай публікацією історій. Багато передплатники НЕ гортають стрічку в Інстаграм, а щодня переглядають Сторіс.Чи не перестарайся і не створюй по 40 публікацій в день, 2-3 в день – досить, щоб нагадати людям про себе.

Що викласти в Сторіс:

  • Ролики з серії «Один день з роботи майстра»;
  • Інформацію про надходження нових матеріалів або елементів дизайну;
  • Посилання на нову посаду;
  • Відгуки клієнтів;
  • Короткий шматочок робочого процесу, з дозволу клієнта, зрозуміло;

Вмикай фантазію і викладай то, що зацікавило б тебе саму.

Актуальні Сторіс

В вічних Сторіс рекомендується закріплювати інформацію, потрібну чинним і потенційним клієнтам завжди.

Для початку додай в «Актуальні»:

  • Прайс . Тактика «Ціну висилаю за запитом» в сфері краси програшна. Багатьом людям психологічно не комфортно запитувати ціну. Вони бояться відмови, занадто завищених цін і створення неприємного враження про себе. Краще, якщо інформація про ціни буде у відкритому доступі – передплатникам комфортно, а тобі або твоєму адміністратору не доведеться по 100 раз в день відповідати на однотипні питання;
  • Послуги -тур, від англ.room tour – екскурсія по номеру – Своєрідна віртуальна екскурсія по салону. Такий прийом викликає в аудиторії почуття прихильності, бажання піти саме в той салон, де вони как-будто, вже були. А ще, рум-тур продемонструє стильний дизайн, чистоту і привітний персонал;
  • Портфоліо . Опублікую приклади кращих робіт – дизайни нігтів, зачіски, вії, в загальному, ідеальні результати твоєї праці;
  • Відгуки про салон, майстра чи послузі.Відгуки інших людей формують думку у потенційних клієнтів;
  • Інформацію про себе або співробітників. Знову-таки для формування довіри та прихильності у майбутніх клієнтів;
  • Пам’ятка клієнта . Опиши, як краще доглядати за нігтями або волоссям після процедури. Що робити дозволено, а що категорично забороняється. У яких випадках ви не обслуговуєте клієнтів.

Вічні Сторіс висвічуються у вигляді кола з зображенням, яке було опубліковано першим в цій збірці.Для порядку і дотримання стилю оформлюй кожну підбірку обкладинкою.

Правила спілкування з аудиторією

Сфера послуг – складна з точки зору спілкування з клієнтами. Адміністратори сторінок манікюрних студій, салонів краси і кабінетів стикаються в Інстаграм з численними питаннями, іноді претензіями і навіть образами. Щоб все це не завдало непоправної шкоди репутації бізнесу:

  1. Відповідай ввічливо . Не відповідай агресією на агресію і образою на образу.Навіть якщо очевидно, що претензія надумана і багаторазово перебільшена, не дай зрозуміти, що така думка для тебе байдуже;
  2. Дозволяй конфлікти . Чи не ігноруй висловлювання про якість послуг, особливо, коли їх висувають під постами, де їх бачать сотні або навіть тисячі людей. Якщо скарга є обґрунтованою, публічно запропонуй людині безкоштовну корекцію, якщо немає – вибачся й пообіцяти виправитися.
  3. Демонструй зацікавленість . Став лайки на коментарі і завжди відповідай в директ.У людей має сформуватися розуміння, що в салоні клієнт на першому місці.

Корисні поради

  1. Аналізуй будь-яка дія з боку потенційного клієнта. Тобі б сподобалися фотографії? Захотілося б відвідати салон після перегляду Сторіс? Якщо немає зміни напрямок;
  2. Попроси рідних і знайомих подивитися на профіль салону або кабінету «свіжим» поглядом, але будь готова до зауважень та пропозицій. Іноді погляд з боку дозволяє помітити недоліки і недоробки;
  3. Приймай до уваги зворотний зв’язок.Клієнти або передплатники із задоволенням діляться тим, що їх не влаштовує. Обов’язково прислухайся до їхніх побажань. Звичайно, мова не йде про претензії типу «у вас мало квітів лаку», коли палітра включає більше 200 відтінків.
  4. Чи не закривай сторінку. У Інстаграм є функція, яка дозволяє приховати сторінку від користувачів, які не є передплатниками. Для манікюрній студії або салону краси цього робити не варто. Більше половини потенційних клієнтів не відправлять заявку на підписку, а ті що відправлять – з імовірністю 99 відсотків забудуть про це і сторінка стане підпискою серед сотень інших.

Вдалі приклади оформлення

Підбірка цікавих прикладів оформлення акаунтів б’юті тематики в Інстаграм:

Ведення сторінки в Інстаграм – справа не проста, але якщо підійти до цього питання з належною відповідальністю , ти помітиш істотний приріст клієнтів. А ти ведеш сторінку в Інстаграм для залучення нових клієнтів? Розповідай в коментарях, які труднощі у тебе виникали!

Продовження теми інстаграм – як використовувати таргетовану рекламу, закуповувати рекламу у блогерів плюс кілька сервісів для роботи

.