Маникюр

Як залучити клієнтів на манікюр: Як залучити клієнтів на манікюр: інструкція із застосування

Як залучити клієнтів на манікюр або педикюр: поради та способи

Здрастуйте, шановні читачі dohodinet.ru. Вибираючи підробіток або ідею для нового бізнесу, ви вирішили спробувати себе в нігтьовому сервісі. Поспішаємо порадувати: послуги майстрів манікюру та педикюру входять в число найбільш затребуваних сучасним б’юті-бізнесом. Але і конкуренція в цій сфері надзвичайно висока. Напрацьовувати клієнтську базу, починати думати про те, як залучити клієнтів на манікюр і педикюр, – все це необхідно робити ще в процесі навчання.

Як знайти клієнтів на манікюр і педикюр: ТОП-7 способів

Новачкові складно починати бізнес в будь-якій сфері. Навряд чи хтось буде заперечувати це твердження. Зробити перший крок, знайти першого клієнта дуже важко. Часто цьому заважають наші власні негативні установки і комплекси (у мене нічого не вийде, надто велика конкуренція).

Але навіть початківцю майстру, що живе в невеликому містечку, цілком можливо вигідно продати свої послуги. Для цього важливі не тільки ваші професійні якості, а й уміння подати себе, побудувати грамотну рекламну компанію.

Перш, ніж починати просування своїх послуг, визначитеся: на яку аудиторію ви розраховуєте? Кого б ви хотіли бачити в числі ваших клієнтів? Від цього залежить, на яких майданчиках варто розмістити рекламу, які акції і бонуси використовувати для розширення клієнтської бази.

Не варто працювати відразу у всіх напрямках. Навряд чи вам вдасться одночасно догодити просунутої студентці і вимогливої ​​дамі бальзаківського віку. Тому зосередьтеся на відносно вузькому сегменті ринку і почніть працювати для «свого» клієнта.Що вибрати: примхливих преміальних замовниць або орієнтуватися на надання послуг економ-класу? Це залежить і від вашої кваліфікації, і від платоспроможного попиту.

Важливо! Навряд чи варто братися за найскладніші замовлення (вечірній, весільний манікюр), якщо у вас поки що відверто мало досвіду. Великий ризик не впоратися із замовленням, а реклама може бути і негативною: негативний відгук на початку роботи принесе відчутної шкоди.

Послуги професійних маркетологів ефективні, але і досить дорогі.На початковому етапі ви зможете самостійно знайти клієнтів на манікюр, не вкладаючи значних коштів.

Перелічимо основні способи швидко набрати клієнтів без великих витрат.

Спосіб 1. Дошки оголошень

Навіть якщо ви чудовий майстер з великим досвідом і величезним портфоліо, без грамотної реклами про це ніхто не дізнається. Якщо ви робите перші кроки, розмістіть оголошення про свої послуги на Юлі і Авито .

Грамотно складіть текст, прикладіть вдалі фото своїх робіт.Вкажіть діючі канали зв’язку і будьте доступні для прийому повідомлень: чим пізніше ви відгукніться на повідомлення, тим менше ймовірність отримати замовлення.

Спосіб 2. Соціальні мережі: акаунти

Напевно у вас є акаунти в соціальних мережах. Однокласники і Вконтакте підійдуть для цього дуже добре. Можете використовувати особисту сторінку для залучення клієнтів, але доцільніше завести окремий профіль для роботи. У закріпленої записи вкажіть, як можна з вами зв’язатися, перерахуйте надані послуги (нарощування нігтів, класичний манікюр, апаратний педикюр), розмістіть фото.Не забудьте вказати ціну. На робочій сторінці можна публікувати новини б’юті-індустрії, розміщувати фоторепортажі з профільних виставок, хвалитися вдалими роботами.

Можна доповнити аккаунт корисними порадами по догляду за собою, розмістити там корисні посилання.

Ваш профіль повинен бути «живим», навіть якщо ви використовуєте його лише для зв’язку з клієнтами. Погане враження справляє спам, великі перерви в записах, неохайно і з помилками оформлені пости.

Обережніше будьте з коментарями: або відразу відключайте можливість коментувати, чи ретельно чистите стіну від словесного сміття.Ні в якому разі не вступайте в суперечки з коментаторами: навіть видалені повідомлення можна заскрініть і використовувати в нечесній конкурентній боротьбі проти вас.

Спосіб 3. Соціальні мережі: співтовариства

Приєднуйтеся до профільних спільноти в соціальних мережах. Особливу увагу приділіть місцевим паблік про моду, красу, косметиці і візажі. На першому етапі можна пропонувати свої послуги з великою знижкою. Зазвичай це хороший аргумент для аудиторії, яка хоче заощадити.

Перші замовлення, навіть за невигідною демпінговою ціною, допоможуть знайти перших клієнтів і напрацювати портфоліо.Це корисний досвід, що дозволяє прокачати свої професійні та комунікативні навички. Пізніше шукати клієнтів стане простіше.

Спосіб 4. Соціальні мережі: подруга

У вас є подруга – фанатка соціальних мереж, яка бере активну участь в обговореннях на форумах або на її сторінку підписані багато жителів вашого міста? Залучіть її до участі в рекламній компанії. Зробіть їй модні нігті з умовою: замість вона розмістить фото на своїй сторінці в Інстаграмме і розповість про вас.Це дієвий і недорогий спосіб розповісти про себе цільової аудиторії.

Спосіб 5. Самодисципліна і якість послуг

Зазвичай на первісну розкрутку йде 2-3 місяці. Після правильної реклами у вас з’являться перші клієнти. Дуже важливо розумно працювати з залученої аудиторією. Будьте пунктуальні, не переносите терміни і не з’являтися у суді. Ваша точність і серйозне ставлення до справи теж буде працювати на вас: нові відвідувачі прийдуть за рекомендаціями і позитивним відгуками.

Важливо! Обов’язково будуть і проблеми: вічно незадоволені, занадто прискіпливі клієнтки. Особлива категорія – шукачі безкоштовних (або майже безкоштовних) послуг. Деяким відверто нічого робити, і вони розважаються, годинами уточнюючи деталі послуг та ціни на них.

Не ставте собі цілі догодити кожній, це просто не вийде. Від клієнток-причеп краще позбавлятися якомога раніше.

Спосіб 6. Конкуренти

Подружитеся з конкурентами.Як не дивно, але ви можете розширити клієнтську базу за рахунок інших майстрів манікюру. Не вірите, що з вами поділяться роботою? Даремно. Хтось не захоче робити манікюр на дому, хтось не зможе встановити нормальний контакт з прискіпливої ​​клієнткою, у кого-то на всіх не вистачає часу. Можливо, вам будуть цікаві такі замовлення.

Спосіб 7. Візитки

Розкладати свої візитки по поштових скриньках та розклеювати оголошення біля під’їздів малоефективно. Дієвий спосіб – точкова реклама.Залиште свої візитки в спа-центрі, фітнес-клубі, в відділі парфумерії та косметики. Відгук буде більш відчутним.

Спочатку ви працюєте на репутацію. Приготуйтеся, що протягом першого року вам доведеться працювати за цінами нижчими від середньоринкових. Ваша мета – знайти своє місце і зайняти його. Тому з низькими доходами на перших порах доведеться змиритися.

Залучення клієнтів на манікюр і педикюр: ТОП-10 порад

Великий досвід роботи, відточені навички, задоволені клієнтки … Згодом досвідчений майстер нігтьового сервісу виходить на хороший рівень доходу.

Велика помилка – заспокоїтися, перестати займатися просуванням бізнесу і рекламою.

До того ж досвідчений підприємець має можливість вкласти в розвиток своєї справи більш серйозні гроші, ніж новачок.

Для успішного просування вже відбувся проекту теж є невеликі хитрощі. Познайомимося з ними детальніше.

Рада 1. Візитки, прейскуранти, рекламні листівки

Зробіть поліграфічну продукцію корисною і працює.Намагайтеся часто міняти і доповнювати рекламний текст. Повідомляйте про нові тенденції в дизайні нігтів, пропонуйте сучасні процедури по догляду за руками.

Після сеансу передайте клієнтці пам’ятку про правильний догляд за свіжим манікюром. Особливо це актуально після введення нових послуг. Працюйте з клієнтом не тільки до отримання грошей, але і після. Продемонструйте свою турботу і зацікавленість. Висловлювання в дусі: «Це ваші проблеми» неприпустимі.

Рада 2. Робота з клієнтською базою

Для зручності постарайтеся зібрати дані клієнток в одному місці.Практикуйте розсилки про знижки, святкових акціях і подарунки. Якщо якась постійна відвідувачка довго не з’являється, зателефонуйте або зв’яжіться з нею через Інтернет. Запросіть її особисто, запропонуйте їй спробувати нову процедуру або дизайн. Зазвичай це справляє сприятливе враження.

Рада 3. Моніторинг конкурентів

Будьте в курсі справ конкурентів, намагайтеся мати уявлення про середній рівень цін і пропоновані послуги. Чи не домагайтеся найнижчих цін. Навпаки, якщо ви подаєте себе як майстра високого класу, невиправдане зменшення цінника відлякає потенційну аудиторію.Хочете розширити клієнтуру? Краще проведіть разову акцію або надайте знижку на перші відвідини салону.

Рада 4. Безкоштовні послуги

Запропонуйте клієнту спробувати нову процедуру безкоштовно. Особливо добре це працює, якщо ви хочете перевести постійну клієнтку з звичайного манікюру на гель-лак або запропонувати інші більш дорогі послуги. Нехай перша спроба нічого не варто, надалі ви виправдаєте свої вкладення.

Рада 5. Ставлення до клієнтів

Якщо ви працюєте в салоні, введіть строгий регламент надання послуг.Неприпустимо робити переваги клієнтці через те, що вона залишить в касі велику суму або через те, що вона ходить до вас роками. Зрозуміло, за вигідних відвідувачів варто триматися, але і нові клієнти не повинні відчувати себе незатишно і занедбаний.

Важливо! Припиняйте панібратство, відверте хамство, впроваджуйте комфортну атмосферу якісного сервісу, шанобливого ставлення до клієнтів. Нехай ваше заклад спочатку буде салоном, а не забігайлівці.

Рада 6.Кращі майстри

Залучайте кращих майстрів міста в свій салон. Їх ім’я і напрацьована репутація відмінно попрацюють на залучення клієнтів. Крім того, вони приведуть в салон своїх старих клієнток, яким можна буде запропонувати різноманітні суміжні послуги.

Рада 7. Акції

Проводьте регулярні святкові акції, вводите нові форми обслуговування. Наприклад, якщо стара клієнтка призведе подругу, надайте їм заохочувальну знижку: так ви зробите приємне і старої, і нової відвідувачці.

Рада 8. Родзинка сервісу

Придумайте якусь деталь, яка стане вашою власною візитною карткою, фішкою. Це може бути гарантія на надання послуг, одночасне проведення манікюру і педикюру в парі з помічницею, експрес-послуги.

Важливо! Знайдіть унікальні послуги, слабо представлені в вашому місті. Якщо у вас є медична освіта, пройдіть спецкурс з лікувального педикюру. Ваші процедури будуть користуватися стабільним попитом і оцінюватися високо.Можна доповнити прейскурант найпростішим масажем.

Рада 9. Підвищення кваліфікації

Беріть участь в профільних виставках і конкурсах. Це тільки допоможе майстру манікюру. Отриманий диплом про підвищення кваліфікації додасть ваги вам як професіоналу і допоможе в просуванні бізнесу.

Чи не Топчій на місці. Неможливо роками отримувати прибуток, надаючи одні й ті ж послуги. На ринку постійно з’являється щось новеньке, запропонуйте новинки клієнткам.

Рада 10.Інтернет-маркетинг

Якщо ваш бізнес стабільно розвивається, зверніться до фахівця з Інтернет-маркетингу. Грамотне просування аккаунта в соціальних мережах, особливо це стосується Instagram, допоможе майстру манікюру залучити нових клієнтів і утримати старих.

Неприпустимо займатися своїм профілем від випадку до випадку, за настроєм. Покинута сторінка, переповнена спамом, послужить найсильнішою антирекламою. Сучасний сайт з прикладами робіт і докладним прейскурантом, навпаки, спрацює краще, ніж тисяча оголошень в убогих газетах безкоштовних оголошень.Те, як ви ведете рекламу, також формує вашу репутацію як майстра.

Важливо! Зрозуміло, ніяка рекламна компанія не допоможе, якщо ваша студія манікюру розташована в невдалому місці, в приміщенні давно не було ремонту, а майстри працюють погано обробленими інструментами. Тому, вкладаючись в рекламу, не забувайте про якість послуг, що надаються.

Висновок

На початковому етапі просування бізнесу вимагає великих зусиль і часу.Але домогтися успіху без цього неможливо. Конкуренція змушує працювати швидше, точніше, грамотніше.

Як залучити клієнтів майстру манікюру?

Нарощування нігтів, манікюр, педикюр – процедури, настільки популярні сьогодні, що досвідчені майстри краси ведуть запис на місяці вперед. Але як залучити клієнтів майстру манікюру, тільки що спіткало ази професії? Ось кілька порад для новачків.

Зміст

Експериментуйте на друзях
Робіть знижки на перші роботи
Розкажіть всім про нову професію
Обмінюйся клієнтами
Відвідуйте презентації, майстер-класи та виставки
Не забувайте про себе!
сарафанне радіо
Промо-акції
Лендінгем LP Store

Експериментуйте на друзях

Першими клієнтами будь-якого майстра стають знайомі.Починати працювати з близькими набагато простіше. І ось чому.

  • Вони навряд чи будуть вас квапити, але ж починаючому майстрові потрібно набагато більше часу, ніж досвідченому.
  • Загальні теми для розмов і схожі інтереси допоможуть скоротати час процедури, ви будете почувати себе помітно впевненіше. Знайти підхід до незнайомого набагато складніше.
  • З дружелюбно налаштованим іншому легше виправити огріхи. Навряд чи він почне обурюватися, а лише попросить скорегувати недоліки.

Робіть знижки на перші роботи

Вам потрібно набратися досвіду? Знайти клієнта на нарощування нігтів або манікюр зі знижкою помітно простіше! Багато хто готовий надати свої нігті для «дослідів» новачка, якщо той візьме невелику плату.

Для початку можна обмежитися собівартістю матеріалів і мінімальною націнкою. Пізніше, коли ви вже наб’єте руку, підніміть вартість послуги до середньої ринкової.

Розкажіть всім про нову професію

Кожному фахівцю сьогодні потрібно портфоліо.Створіть сторінку ВКонтакте, Instagram або оформіть landing page з інформацією про себе, свої послуги.

Якщо коштів на просування на початковому етапі трохи, поширюйте інформацію через друзів і знайомих, влаштовуйте розіграші безкоштовних процедур, постійно публікуйте свої роботи, свіжі тенденції в сфері манікюру … Якісний контент зробить свою справу.

Обмінюйся клієнтами

Ефективний і фактично безкоштовний спосіб – обмін клієнтами.Прийшли стригтися до улюбленого перукаря? Записалися на уроки танців? Залиште кілька візиток і попросіть порекомендувати свої послуги. Натомість направте своїх клієнтів до цього майстра або тренеру. Більшість тих, хто замислюється, як знайти клієнта на манікюр на дому, навіть не замислюються над цим способом.

Назад до змісту

Відвідуйте презентації, майстер-класи та виставки

Взяти участь в тематичному заході – прекрасна можливість прорекламувати власні послуги.Ви не тільки надихнути новинками, поспілкуєтеся з колегами, але і познайомитеся з потенційними замовниками.

Не забувайте про себе!

Головна реклама для оточуючих – вид ваших пальчиків. Ефектний, стильний манікюр, від якого складно відірвати очей – найчастіша причина питання, хто ж чудовий майстер? Зовнішній вигляд власних нігтів повинен бути ідеальним.

сарафанне радіо

Домагайтеся рекомендацій з боку ваших замовників.Як знайти клієнтів на нарощування або інші процедури, які хочуть бачити нігті красивими? Робити якісний і професійний манікюр, про який хотілося б розповісти друзям. А для утримання одного разу зверталися до вас робіть знижки постійним відвідувачам.

Промо-акції

Ніхто не відміняв спеціальних пропозицій і акцій для потенційних і постійних відвідувачів вашого манікюрного салону. Простір для фантазії тут просто нескінченний. Це можуть бути знижки в день народження, накопичувальні бонуси, «пільгова» корекція нігтів, безкоштовне відвідування (наприклад, кожне п’яте) та ін.

Пробуйте, експериментуйте з маркетинговою політикою, спостерігайте, як відгукуються на неї ваші відвідувачі. Виходячи з цього, плануйте подальшу стратегію.

Назад до змісту

Лендінгем LP Store

Магазин продають Лендінзі LPgenerator пропонує свою відповідь на питання, як залучити клієнта на педикюр і манікюр. Хороший вихід – релевантний шаблон для цільової сторінки невеликого салону краси або домашнього майстра.

Короткий, але, незважаючи на це, інформативний Лендінгем доносить оффер до користувача вже в головному вікні.Ніжна колірна гамма (блакитний, сірий, білий рожевий) відмінно підходить для сторінки з послугами краси. Помітна CTA-кнопка «Отримати консультацію» має вигідне місце розташування.

В цілому, сторінка виглядає дуже стильно і розташовує до себе, а це вкрай важливо, коли мова йде про красу.

Після лінії згину користувач бачить лід-форму. Стимулюючий фактор терміновості (знижка 20% на будь-яку послугу) покликаний збільшити конверсію.

Наступне вікно знайомить користувача з переліком послуг, що надаються компанією і фахівцем.Очевидна перевага – можливість додати «живі» фотографії своїх робіт.

Після ви можете побачити переваги компанії (або майстра, в залежності від ваших потреб). Ще один привабливий блок – відгуки клієнтів (а це і є сарафанне радіо).

На завершення – карта з місцем розташування офісу і контакти.

Зацікавив шаблон? Придбати його ви можете тут.

Високих вам конверсій!

Назад до змісту

Image source: Laura

21-10-2015

Instagram для бізнесу.Як залучити клієнтів в студію манікюру?

Співвласник мережі студій манікюру NailMaker Bar Маргарита Григор’єва розповіла, як створити ефективний аккаунт в Instagram. Це не складно: головне – приділити увагу всім складовим, перелічених у статті.


Маргарита Титова @vivamargo, cовладелец мережі студій манікюру NailMaker Bar


Логотип

Як фото профілю встановіть логотип вашої студії.Якщо його немає, скористайтеся послугами дизайнера. Щоб логотип вийшов якісним, запам’ятайте прості правила:

• мінімум елементів, форм і кольорів;
• зображення повинно відображати те, чим ви займаєтеся;
• ваш логотип повинен виділятися на тлі логотипів конкурентів.

Важлива інформація в шапці профілю

Вкажіть по пунктам те, що може привернути увагу вашої аудиторії. Наприклад:

• ціни на основні послуги;
• спеціальна пропозиція для нових клієнтів;
• ваше унікальна перевага;
• станція метро і час шляху до студії.

Щоб користувачі швидко і легко зчитували інформацію, починайте кожен пункт з нового рядка. На початку кожного рядка ставте відповідний емоджі.

Після всіх пунктів вкажіть номер телефону. Кнопкою «Зателефонувати» користуються не всі – кому-то звичніше спочатку скопіювати або переписати номер.

Посилання на сайт

Якщо у вас є сайт, розмістіть клікабельно посилання в шапці профілю після номера телефону. Якщо сайту немає, створіть просту сторінку з можливістю запису на Taplink і розмістіть посилання на неї.

Актуальні Сторіс

У альбомах з актуальними Сторіс ви можете докладніше розповісти про все, що вказали в шапці профілю. Опишіть послуги і товари, опублікуйте прайс-лист, покажіть, як дістатися до салону від найближчої станції метро або зупинки наземного транспорту.

Важливо: зробіть для альбомів лаконічні обкладинки в єдиному стилі. Їх можна замовити у дизайнера, як і логотип.

Інформативні пости

Якщо користувач знайде ваш пост по хештегом або побачить в рекомендаціях, то інформацію в шапці профілю він, швидше за все, не прочитає.Тому робіть кожен пост інформативним: після основного тексту додавайте, скільки коштує послуга, як вас знайти, в чому ваша перевага.

Чергування постів

Щоб за вашим аккаунтом було цікаво стежити, публікуйте різні пости: інформацію про акції та знижки, відповіді на питання, поради, відгуки клієнтів, фотографії «До» і «Після».


Ви можете дізнатися ще більше про те, як вести бізнес-аккаунт в Instagram. Подивіться запис безкоштовного вебінару, який провела Маргарита на платформі YCOMMUNITY.

ДИВИТИСЯ вебінар

Текст: Аліна Батталово

Немає клієнтів на манікюр | ЩО РОБИТИ

Головна проблема початківців нейл-майстрів – це, звичайно ж, відсутність стабільної клієнтської бази.

Здавалося б, ви все робите для того, щоб вирішити це питання, але ваші послуги не знаходять гарячого відгуку в серцях людей, і в кращому випадку, доводиться задовольнятися випадковими відвідувачами. Давайте розбиратися, чому немає клієнтів на манікюр, що робити для їх залучення.

А ви точно готові до роботи?

Перед тим, як почати цілеспрямований розвиток своїх професійних
можливостей, вам обов’язково потрібно максимально точно оцінити ступінь особистої
підготовки до зустрічі з незнайомими людьми. Важлива буде кожна деталь:

  1. Наскільки повно
    укомплектований манікюрний кабінет. Не секрет, що для ефективної і безпечної
    роботи з нігтями потрібно професійне обладнання. По можливості,
    намагайтеся відразу придбати все, що допоможе виконати роботу гарантовано
    якісно.Чим більше буде заплановано на потім, тим менше ймовірність,
    що вам взагалі захочеться докуповувати відсутні аксесуари. А без таких речей, як
    стерилізатори, засоби для виконання дезінфекції взагалі не варто починати
    діяльність, інакше проблем не уникнути.
  2. Асортимент і
    різноманітність гель-лаків. Спочатку визначте, які напрямки нейл-дизайну на
    Наразі в тренді, щоб вже точно відповідати популярним запитам
    клієнта. Другий момент: нехай навіть на перших порах ваш арсенал можливостей
    невеликий, розширювати його за рахунок зниження якості робочих матеріалів і засобів
    – прямий шлях до невдачі.Іншими словами, три гель-лаку з «Фікс-прайса” не
    замінять одного люксового ні по кінцевому ефекту, ні по тривалості збереження
    того, що вийшло на нігтях. В даному випадку ви не заощадите, лише тільки
    ускладніть роботу собі, а клієнта залишите розчарованим.
  3. Наявність
    практичного досвіду. Теоретична база знань, отримана нехай навіть і на
    найдорожчих курсах навчання манікюру, це, безумовно, добре. але
    емпіричний досвід завжди повинен бути доповнений особистим раціональним і
    практичним.Якщо програма навчання у вас проводилася якісно (тобто
    Мистецтво роботи з нігтями ви осягали не шляхом перегляду безкоштовних
    ютуб-каналів, а особисто у майстра), то вам по завершенні процесу надавали
    можливість закріпити вивчене практикою на моделях і власних руках під
    наглядом наставника. Але для початку роботи цього дуже мало. активно
    пропонуйте безкоштовно спробувати послугу родичам, подружкам, сусідкам.
    Багато починаючі дівчата-манікюрісти тренуються робити ноготочки на своїх
    хлопців, чоловіків.Якраз і навик оперативного зняття покриття можна відточити в
    такому випадку. Без впевненості в своїх силах, почати роботу з незнайомими людьми
    шалено складно.

Отже, ви проаналізували повноту підготовки до початку роботи, прийшли до задовільного висновку. На ваш погляд, все досить, щоб дати старт розвитку власного нейл-сервісу. А клієнт все одно йти не поспішає. Що робити далі?

Шукаємо помилки: форум майстрів

Найчастіше самостійно оцінити свою роботу дуже складно, тому що неможливо усунути суб’єктивність підходу до всебічного аналізу.Друзі, родичі і знайомі будуть розглядати ваше запитання крізь призму власного усталеного думки про вас, тому теж не зовсім можуть допомогти.

Тому багато початківці майстра манікюру не соромлячись запитують ще й поради у більш досвідчених майстрів, виносять фото своїх робіт на загальне обговорення на тематичний форум колег по б’юті-бізнесу. І це нормальна практика, але вам варто морально підготуватися до жорсткій критиці і невтішним коментарів.

Які помилки можна виявити таким чином:

  1. Недоліки
    власного манікюру.Якщо ви викладаєте фото самого таїнства роботи з
    нігтями клієнта, подбайте про те, щоб і ваш манікюр виглядав ідеально. на
    них не повинно бути відколів, нерівностей, надламів, недбалих візерунків та інших
    ознак, що вказують на те, що ви «швець без чобіт».
  2. Професійні
    досягнення не повинні шокувати публіку. Тобто, можливо, у вас викликає
    почуття гордості той факт, що ви змогли привести в терпимий вид спочатку
    обгризені і неприємні нігті клієнта. А, щоб поділитися результатами манікюрного
    подвигу, провели фотосесію з серії «до» і «після», щоб усі могли оцінити,
    яка ви кудесница і можете виправити непоправне.На жаль, не завжди
    роботи такого виду викликають схвалення при перегляді з боку сторонніх
    людей. Умовно можна сказати, що нігті одна з тих тонких сфер людського
    організму, яка завжди балансують на межі двох протилежностей:
    огиди і захоплення. Неохайні, запущені, із’язвлённие бічні валики
    нехай навіть в частині фотографій «до» стимулюють вроджене огиду і
    мимовільні сумніви: а чи в достатній мірі дотримується очищення інструменту
    після виконання таких перетворень? Іншими словами, деякі приватні моменти в
    роботі краще приховувати або пом’якшувати, це не та сфера діяльності, де
    шок-контент здатний залучити масового відвідувача.
  3. Недоліки,
    які ви не помітили. Що стосується декоративного манікюру, то щодо нього у
    кожного можуть бути свої поняття про допустимій нормі. Звичайно, новачкові складно
    виконати роботу ідеально, без єдиного зауваження, але гірше того, коли по
    недосвідченість ці вади переходять в розряд дозволеного, а не підлягає
    викорінення систематичного порушення. Професіоналізм досягається безперервної
    роботою над власними помилками, а не здатністю змиритися з тим, що
    відбуваються помилки. Хоча б такі речі як рівні арки, акуратний спіл,
    уникнути напливів шелаку треба ретельно усувати.
  4. Особисті
    уявлення про дизайнерських рішеннях. Художній смак – це така
    особливість характеру, яку потрібно розвивати і направляти. Звичайно, вам ніхто
    не скаже, яким саме він має бути, щоб підкорити клієнта з першого
    погляду. Але відвертий перебір з кольоровим покриттям, несумісними відтінками,
    вульгарними візерунками та іншими атрибутів жанру «кіч» (в народі «колгосп»)
    – кращий спосіб
    відштовхнути потенційного клієнта. Досвідчених можливостями нейл-індустрії
    публіка не дивується здатності майстра прикріпити величезний скляний брюлики
    на ніготь, а ось дійсно акуратна і гармонійна робота завжди викликає
    захоплення і інтерес.

Дорогі колеги, не забувайте, що оцінки інших людей не можуть бути істиною в останній інстанції, навіть, якщо вони саме так себе позиціонують.

Намагаючись з’ясувати, чи може бути причиною відсутності клієнтів якась недбалість у роботі або непривабливе портфоліо, вам важливо зберігати стриманість по відношенню до сторонньої критиці. Зуміти зайняти позицію, середню між «так, щоб ви розуміли!» і «прийму до відома». Тоді такий спосіб самоаналізу, можливо, виявиться корисним.

Шукаємо помилки-2: форум потенційних клієнтів

Де ж ще дізнатися, що відвідувачів відштовхує в роботі нейл-майстри, як
не у самого клієнта? Співтовариств, присвячених обговоренню особливостей манікюру, в
інтернеті сила-силенна, виділіть час, вивчіть, що викликає у
цільової аудиторії обурення, розчарування і змушує, зрештою,
змінити манікюріста, втративши свою довіру до певного майстру.

Такий спосіб допоможе вам краще зрозуміти, як розробити тактику встановлення
міцних взаємин, довгострокового співробітництва, а також своєчасно
припинити і усунути хибні уявлення про те, чого хочуть ваші клієнти.

Для прикладу я наведу найбільш популярні причини невдоволення ЦА, які ніколи не втомляться обговорювати на форумах:

  • неохайність самого майстра;
  • безлад на робочому місці;
  • балакучість, пріставучесть;
  • зайва роздача рад, коли в цьому немає потреби;
  • різка критика зовнішності клієнта;
  • легковажне ставлення до зауважень, побажань;
  • нав’язування послуг або дизайнів, які клієнту не потрібні;
  • грубість у відповідь на претензії;
  • спроба ухилитися від відповіді на питання про стерильності робочого інструмента, як використовуваних матеріалів;
  • відсутність портфоліо в поєднанні зі спробами переконати в величезному досвіді роботи з нігтями;
  • звичка скандалити і строго відчитувати клієнтів за запізнення, неявку на процедуру та інші неминучі непорозуміння;
  • відсутність реакції на основні скарги клієнта після манікюру болять кутикули або зламався ніготь, небажання дати відповідь по головних питаннях, наприклад, що робити, після нарощування нігтів і надати інші, важливі для відвідувача уточнення;
  • незадовільний (а іноді і просто жалюгідний) результат без пропозиції виправити ситуацію.

Зверніть увагу на наступне: клієнти охоче проявляють лояльність до чесних майстрам, готові відвідувати новачків, якщо попереджені про відсутність досвіду. А в реченні про манікюр не бачать натяку на спробу обдурити їх і розвести на гроші.

Те, наскільки чуйно, бережно і добре ви виконуєте свою роботу,
безумовно, матиме велике значення, але не меншу важливість представляє
вміння налагоджувати контакт, згладжувати гострі моменти, знаходити компроміс при
явно назріваючий конфлікт.Клієнту хоче відчувати вашу зацікавленість і
участь. Адже похід на манікюр – це не тільки церемонія догляду за нігтиками, а й
можливість відволіктися від проблем, зняти навалилися стрес.

Відвідувачам важливо, щоб ви бачили в них в першу чергу людини, а не
тільки можливість заробити.

І тут вже не буде грати особливу роль, надаєте ви свої послуги на дому або в салоні, упор потрібно зробити на забезпеченні якості та індивідуального підходу.

Магічні способи залучення клієнтів: молитва,
змови і прикмети

Про те, що забобони нерозривно присутні в нашому житті, напевно, говорити зайвий раз буде зайве.Особливої ​​актуальності вони мають при появі почуття невпевненості і беззахисності перед майбутнім. Нам підсвідомо хочеться будь-яким чином переконатися в правильності дій і знайти цьому підтвердження хоча б в символах і знаках долі. Такі ж механізми розвитку має і бажання звернутися до потойбічних сил за допомогою. Дійсно, адже простіше заручитися містичної підтримкою, ніж рішуче діяти і йти назустріч змінам.

Прагнення перекласти відповідальність за власні невдачі на підступи злих безтілесних сутностей, часто говорить про неготовність вирішувати проблеми раціонально, з належною завзятістю.

Мабуть, немає такої сфери діяльності, з якої не були б пов’язані специфічні прикмети і містичні правила. Магічне керівництво, яке можна знайти у відкритому доступі в Мережі для залучення клієнтів на манікюр не відрізняється особливою оригінальністю.

Вам запропонують скористатися прикметами представників торгівлі: любити і поважати гроші, всіляко це демонструвати і ставити будь-яку форму фінансів вище інших цінностей. Питання лише в тому, наскільки такий спосіб ефективний, якщо ви будете ставити на чільне місце будь-яку можливість заробити на шкоду професійному розвитку і хорошим взаєминам з суспільством?

Магія не дасть вам гарантовану допомогу в позбавленні від труднощів з клієнтами.Вона може нести лише невелику непряму допомогу в якості моральної підтримки, не більше.

Вам ніхто не забороняє завести собі гаманець червоного кольору, або просити
клієнтів виробляти готівковий розрахунок грошима не з рук в руки, а класти купюри
на стіл або спеціальний грошовий килимок (віддаючи данину традиціям фен-шуй), а
може, зберігати на пам’ять монету, яка, як ви вважаєте, приносить удачу.
Просто не варто захоплюватися надіями, що всі проблеми вирішать за вас
представники потойбічного світу.Це загрожує спокусою пустити дозвіл
ситуації на самоплив, покладаючись на везіння. Тільки це настільки ж здійсненне,
як можливість виграти головний в лотерею. То чи варто було тоді взагалі затівати
ці ігри зі світом б’юті? Якщо можна просто почекати, коли фортуна відгукнеться
на ваші шаманські обряди.

Але, якщо в хвилини відчаю заспокоїтися і привести почуття в порядок вам допомагає молитва або просто проголошення вголос своїх бажань, то це, безумовно, непогана можливість усунути панічну атаку.Свого роду особистий метод надихнути себе на продовження розпочатого з новими силами, новими ідеями. Такий спосіб використовували полководці для підняття бойового духу війська перед вирішальною битвою. Адже внутрішня віра в свої можливості дає сили протистояти труднощам. Ось і весь сакральний сенс молитви, до якого б богу вона не була звернена.

Будь-які методи позитивного самонавіювання гарні виключно для того, щоб не піддаватися зневірі, триматися за свою мрію, навіть якщо спочатку не все йде так, як хочеться.Але будьте готові до того, що, в будь-якому випадку, вирішувати реальні проблеми вам доведеться самостійно, вони нікуди не зникнуть.

Насправді, це питання лише особистого програмування на сприйняття
подій, що відбуваються. Якщо ви розсипали сіль і вірите, що це до сварки, то так
або інакше, ви знайдете спосіб з кимось вступити в конфлікт. таке
підсвідоме прагнення підтвердити справедливість існування прийме,
адже, якщо збуваються погані прикмети, то значить і хороші збудуться.Саме так і працює це переконання.

А тим часом, поки ви намагаєтеся зв’язати реальні події вашого життя з
містичними, ваші конкуренти не будуть зволікати, а швиденько запустять рекламу і
вперед вас вийдуть на високий дохід.

Не витрачайте свій час на забобони. Головне правило успіху: вірити треба
в свої сили.

Так чому ж немає клієнтів?

Припустимо, ви ретельно підійшли до вивчення можливих недоліків в роботі,
знайшли спосіб їх усунути, уявляєте потреби цільової аудиторії, розібралися,
як вести себе з клієнтом.Але ось залишилася одна заковика: графік процедур не
заповнюється, і народ не рветься прийти саме до вас.

У чому ж справа?

Звичайно, цілком можуть бути і такі причини як: незручність місця
розташування манікюрного кабінету або салону, невдалі годинник для прийому і
щось ще. Але найчастіше відповідь на питання знаходиться на поверхні: про вас
просто не знають.

А, щоб почати заробляти на нігтьові і мати впевненість у завтрашньому
дні, в першу чергу потрібно визначити, яким чином ви зможете розповісти про
собі клієнту.Так, не просто сказати, «я можу допомогти з манікюром», а вселити йому
думка, що за отриманням послуги потрібно звернутися саме до вас і це буде
правильним рішенням.

Так ми підійшли до основної, головної і найскладнішою проблеми залучення
клієнтів: а як це зробити?

У чому складність пропозиції послуг нігтьового сервісу

Все, що пов’язано з розвитком власної справи, незалежно від профільної спрямованості, включаючи продажі товару і пропозицій б’юті-послуг від майстрів краси завжди буде пов’язане з умінням вигідно підкреслити достоїнства і згладити можливі недоліки.

Цьому присвячено багато наукових досліджень в сфері маркетингу і реклами, але достовірно обчислити спосіб, як досягти успіху, можна тільки маючи певний досвід.

Які особливості вам потрібно враховувати при розробці концепції пропозиції:

  1. Унікальність. Чи не
    будемо тішити себе надією, манікюр – це неунікальне пропозицію. У клієнта
    маса варіантів отримати послугу у величезної кількості майстрів. Тому особливий
    упор на таку особливість вашої діяльності зробити практично неможливо.Якщо, звичайно, ви не володієте якимись таємними знаннями і супертехніку,
    які невідомі більше нікому. Якщо вас це втішить, в сучасному світі
    взагалі залишилося мало сфер діяльності, в яких можна зробити унікальне
    пропозиція, запрошення, речення. Більшість товарів і послуг стали цілком взаємозамінні. Тому
    для їх поширення важливі не стільки оригінальні властивості, скільки
    якість.
  2. Безпека.
    Цей параметр ніколи не втратить актуальність для клієнтів. Тому, якщо є
    можливість продемонструвати відповідність вашої пропозиції таким критерієм,
    то не варто її випускати.Так ви зможете розвіяти головні сумніви з приводу
    того, чи варто взагалі проводити процедуру. Адже не секрет, що уми
    громадськості переповнені чутками про можливі інфекціях, які можуть
    передаватися через інструменти нейл-майстра.
  3. Користь і
    необхідність. Тут важливо знайти і позначити всі відмінності, які вигідно
    підкреслюють можливість довірити турботу про красу нігтів професіонала від
    домашніх спроб привести себе в порядок, або повного заперечення, що такий догляд
    взагалі необхідний.Ці переваги цілком очевидні: від гарантії отримати
    красивий результат до варіанту забезпечити збереження нервової системи.
  4. Сакральний
    сенс. А ось тут якраз виходять на перший план ті якості процедур
    нігтьового бізнесу, які протягом багатьох років давали розвиток цього
    напрямку. Модні тенденції (довжина, форма, колір, прикраса), завершеність
    всього образу, значення для підвищення самооцінки – то, що потрібно знати клієнтові,
    щоб прийняти рішення і зрозуміти, який сенс ви надаєте свою роботу.
  5. Підтвердження
    обіцяного. Нічого складного. Вдалі фотографії ваших досягнень – це самий
    головний спосіб зробити пропозицію про послугу, від якої важко відмовитися. А
    вже на них можуть варіативно спиратися всі попередні пункти на вашу
    розсуд.

Такі загальні відомості, які вам потрібно взяти до уваги, коли
знадобиться вирішити питання з чого почати формування пропозиції про послугу
манікюру, щоб зробити його здатним витримати високу конкуренцію. конкретні
ж переваги, вам потрібно буде виділити самостійно, спираючись на наявний
досвід роботи і особливості її виконання.

Після цього настає момент для самого складного рішення …

Як залучити багато клієнтів на манікюр

Очевидно, що для цього потрібно знайти працюють інформаційні канали,
за допомогою яких можна буде вийти на контакт з ЦА.

Особливості сучасності такі, що різноманітність способів отримання і
передачі інформації здається спрощує це завдання. Насправді все зовсім
так. Коли є певний варіант роботи на просування, немає необхідності
витрачати час на аналіз варіантів розкрутки.Як просто було в старі часи:
заплатив гривеник в газету за оголошення і спокійний – благородна читаюча
публіка точно його помітить.

Зараз потрібно, як мінімум, відзначитися всюди, де це тільки можливо, щоб
бути хоча б побаченим, не кажучи вже про «прочитаним і прийнятим до відома». І
при цьому заплатити «гривеник» доведеться за кожен спосіб, а в газету, може,
взагалі його не варто нести.

А що робити, якщо у вас мало досвіду в просуванні послуг і немає грошей на рекламу?

Невже потрібно неодмінно влазити в борги, економити на обладнанні
робочого місця і матеріалах, шукати додаткові способи заробітку? така
перспектива може сильно відштовхнути навіть від самого улюбленого заняття.особливо з
урахуванням великого ризику вкласти кредитні гроші в провальний піар-проект, так і
Не напрацьовано навіть мінімальної клієнтської бази.

Ви повинні знати про простому і вкрай ефективний спосіб вирішення цієї проблеми, який перевірений особисто мною. Коли я опинилася в положенні «клієнтів немає і не передбачається» (не буду приховувати, все майстра манікюру так чи інакше стикаються з цими труднощами), я не роздумуючи вирішила переглянути і кардинально змінити свій підхід до просування послуги.

  • Здійснити задумане і швидко виправити помилки в залученні відвідувачів я змогла, пройшовши навчальний курс Ангеліни Богданової «Як знайти клієнтів».

Адже автор створювала кожен з уроків на основі свого непростого шляху до успіху. Програма навчання розказана дуже доступно і зрозуміло, а головне – вона розроблена виключно для майстрів б’юті і розкриває головні секрети, як стати затребуваним фахівцем за допомогою інтернету. Нічого зайвого, тільки концентрат корисних знань, осилити які може абсолютно будь-який новачок в світі краси.

А знаєте, що мені ще дуже сподобалося, крім очевидної користі від навчання за методикою Ангеліни? Я заощадила купу часу і особистих коштів. Адже придбати курс дуже просто, а після знайомства з програмою, вже не виникне спокуси вкладатися в дорогу рекламу. Ви все навчитеся робити самі і дізнаєтеся секрети безкоштовного просування послуг.

Дорогі друзі, я сьогодні багато розповіла вам про те, чому немає клієнтів на манікюр, що робити і як виправити ситуацію, щоб ви розуміли, що в світі б’юті немає випадкових людей.Над кожним пунктом свого розвитку потрібно багато працювати, міркувати, приймати важливі рішення.

Подумайте про це, коли вам буде здаватися що ви не справляєтеся з виконанням мрії і зверніть увагу на виняткову можливість отримати реальну допомогу, яку надає корисний курс, створений спеціально для вас.

Як залучити клієнтів і гроші | Реклама манікюрного салону

Серед салонів манікюру дуже велика конкуренція. Завоювати популярність і отримати перший прибуток відразу після відкриття бізнесу складно.Однак є кілька перевірених способів, які допоможуть заявити про себе.

У цій статті ми розповімо, як залучити клієнтів в студію манікюру. Ви дізнаєтеся, як провести ефективну рекламну кампанію і не викинути гроші на вітер.

Реклама студії манікюру: як потрапити в яблучко

Ефективна рекламна кампанія включає оцінку декількох параметрів:

  • Визначення цільової аудиторії
  • Особливості пропонованого продукту
  • Майданчик для розміщення

Не потрібно роздавати у метро листівки з рекламою елітного салону краси – ви викинете гроші на вітер.Те ж правило працює з недорогим манікюрним кабінетом: банер у бізнес-центру класу А не принесе потоку клієнтів.

Як розповісти клієнтам про себе:

  • супердосвідчений майстер – чудово. Але яка від цього користь для клієнтів? Розкажіть людям про те, що він може їм дати! Унікальний дизайн, животворящий масаж, відновлення нігтьової пластини, експрес-манікюр – за такими послугами може вишикуватися черга.
  • Зручне розташування – відмінно.Розкажіть про це! За два кроки від метро? Безкоштовна парковка? Все це має значення!
  • Нове обладнання – круто. Що воно вміє? Чим відрізняється від устаткування конкурентів? Клієнту не цікава вартість агрегату, йому важливий результат процедури.

Пам’ятайте, що зовнішня реклама, реклама в соціальних мережах, на телебаченні і радіо – це різна реклама для різної аудиторії. Якщо у вас немає необмеженого рекламного бюджету, краще сконцентруватися на найбільш недорогих і ефективних ресурсах – інтернеті і зовнішній рекламі.

Розбираємося, як залучити клієнтів в салон на манікюр: рекомендації

Невеликому манікюрному салоні не обов’язково мати власний сайт – досить якісно оформленої групи в соціальній мережі. Встановіть аватарку з логотипом компанії, вкажіть контактні дані, розкажіть про себе і своїх співробітників, опублікуйте перелік послуг і їх вартість. В ідеалі – покажіть користувачам приклади ваших робіт. Після цього займіться розкручуванням.

Види реклами манікюрного салону в соцмережах

  • таргетовану рекламу салону манікюру.Ви самі вибираєте, кому, в який час і в якій кількості показувати ваше оголошення. При грамотній настройці можна точно потрапити в цільову аудиторію – це дуже ефективний спосіб.
  • Реклама в популярних спільнотах. У кожному місті є кілька найбільш відвідуваних груп, де може бути ваша цільова аудиторія. Оголошення про відкриття манікюрного салону для 20,000 користувачів співтовариства «Мамочки Магнітогорська» спрацює ефективніше, ніж для 428,000 учасників спільноти «Типовий програміст».
  • Розіграші та акції. Коли у вашій групі набереться певна кількість учасників, можна розіграти серед них, наприклад, знижку на ваші послуги. Умови можуть бути будь-якими: від «зроби репост – отримай 10% -у знижку» до «приведи подругу – отримай манікюр безкоштовно».
  • Партизанський маркетинг. Найдешевший і трудомісткий спосіб розкрутки бізнесу, але при якісному виконанні дуже ефективний. Заведіть нову сторінку в соціальній мережі, правдоподібно заповніть профайл, вступите в профільні групи, спілкуйтеся з користувачами і ненав’язливо розповідайте про переваги свого манікюрного салону.Не перестарайтеся: фальш відчувається. Дивіться на свій бізнес очима клієнта, і все вийде.

Виходимо на вулицю: зовнішня реклама

Запросіть до себе тих, хто живе поблизу! Саме сусіди – ваші потенційні постійні клієнти. Близькість манікюрного салону до будинку – важливий фактор для багатьох споживачів. Що можна зробити:

  • Встановіть яскраву вивіску. Щоб вас помітили, треба привернути до себе увагу. Нехай вона буде великою і не схожою на сусідні магазини і перукарні.
  • Зробіть баннер. Великий плакат на жвавому перехресті недалеко від манікюрного салону здатний творити чудеса. Особливо якщо в ньому йдеться про приємні бонуси для нових клієнтів.
  • Надрукуйте листівки. Надрукуйте барвисті запрошення, зробіть відвідувачам знижки, розкажіть про себе і розповсюдьте їх по поштових скриньках місцевих жителів. Така реклама манікюрного кабінету може «вистрілити».
  • Візитки. Обійдіть найближчі поштові відділення, магазини, бібліотеки та інші організації, де можуть працювати ваші потенційні клієнти.Запропонуйте їм свої послуги і попросіть про розміщення своїх візиток у касових стійок, на ресепшені і столах.

Заробляємо репутацію

Залучити клієнтів – це ще півсправи: важливо навчитися їх утримувати. Підвищуйте кваліфікацію співробітників і якість сервісу, налагоджувати контакти з постійними відвідувачами, розробляйте систему заохочень. Ніхто не захоче повернутися в салон манікюру, де кутикулу обрізають з м’ясом, використовують нестерильні інструменти, хамлять і заламують ціни.

.