Ногти

Як назвати інстаграм для нігтів: Nail-inspiration, або на які акаунти підписатися майстру манікюру

Nail-inspiration, або на які акаунти підписатися майстру манікюру

Ми зробили для вас добірку неймовірно надихають інстаграм-акаунтів майстрів манікюру для справжнього nail-inspiration. Кольорове рішення, оригінальні дизайни – все це змушує заворожено стежити їх новинами і надихатися самим!


Want nail studio

Студія манікюру з Києва веде стильний аккаунт з бездоганними роботами і мінімалістичним дизайнами.

another.beautyspace

Ще одна українська студія з іншим поглядом на манікюр. Створюють мінімалістичні і естетичні роботи і фото.

nyahnailartist

Життєрадісна художниця з Сан-Дієго створює неординарні роботи і малює абстракції на нігтях.

oksana_oblap

Оксана витримує колірну гамму інстаграма в чорно-білих тонах і створює акуратні мінімалістичні роботи.

Як назвати аккаунт в інстаграме для нігтів

У 2018 року кількість користувачів Instagram перевищила один мільярд.Вже понад мільярд варіацій ника зайнято. І з кожним роком вирішити питання, як придумати нік в інстаграме, все складніше. Тому в сьогоднішній інструкції розберемося, як зробити нік одночасно унікальним і красивим.

Поради при виборі ника

  • Оптимальний варіант – варіація з ім’ям і прізвищем. Якщо ваше прізвище рідкісна, спробуйте для початку імя_фамілія, фамілія_імя, імя_фамілія_прозвіще / нік і так далі.
  • Дівчата можуть додати зменшувально-пестливі закінчення (veronichka, lerya, mashunya.
  • Ще один варіант – слово-символ. Можливо, тварина або предмет, з яким ви себе асоціюєте)
  • Якщо ваш варіант зайнятий, спробуйте продублювати літери (alexxxandr, aliiina).
  • Компанії часто додають в нік приписку на кшталт «studio», «shop», «Сafe» і так далі.

Відео

Генератори ників

Якщо не можете вирішити, як придумати ім’я в інстаграме, можна скористатися допоміжними сервісами.

Сайт SninXO

  • Заходимо на сайт. Він англійською, тому залишимо переклад.

Заповнюємо поля «Ім’я або нік», «Що вам подобається», «Хобі», «Речі, які ви любите», «Важливі слова», «Цифри або букви». Останнє – просто будь-які символи, які вам подобаються. Наприклад, улюблене число або ініціали. Заповнювати всі поля не обов’язково.

  • Натискаємо Spin
  • Внизу з’являються комбінації з введених слів.

За допомогою nick-name.ru

Для генерації абсолютно випадкового ника можна скористатися популярним генератором Nick-Name. До речі, рандомайзери не гарантують унікальність. Зайнято ім’я чи ні – доведеться перевіряти вручну.

  • Заходимо на сайт nick-name.ru/ru/generate
  • Вибираємо першу букву і кількість символів (або залишаємо «будь»). Тип генератора значення не мають, вони майже не відрізняються.

При реєстрації в інстаграм

Нік відображає вашу особистість, разом з аватарки формує перше враження.Подумайте, як записати собі в інстаграме. Чи хочете, щоб ім’я було діловим? Веселим? Вульгарним? Дитячим? Дорослим?

Якщо придуманий нік буде зайнятий можна скористатися вбудованим генератором ників. Для цього достатньо клікнути по копанні

Приклади ника для дівчини

Ось декілька відповідних варіантів:

  • xenia_sobchak – ім’я плюс прізвище, поєднання ks замінено на ікс
  • monetochkalisa – псевдонім плюс ім’я
  • sashaspilberg – той випадок, коли комбінація імяфамілія залишилася незайнятою
  • zamfiralive – приписка live добре підходить для популярних акаунтів.

Приклади ника для хлопця

Подивимося на ники відомих людей з популярними профілями.

  • @dzidzio – просто псевдонім в чистому вигляді
  • @zelenskiy_official – прізвище та ділова приписка
  • @damedvedev – ініціали на початку, прізвище після них
  • @shnutovs – прізвище плюс перша буква імені
  • @lspolegi – буква в кінці для унікальності
  • @mossobyanin – сфера діяльності плюс прізвище

Як назвати аккаунт в інстаграме – за шаблоном чи ні – вирішувати вам.

Якщо ви хочете відкрити манікюрний салон, але не можете вибрати назву, дана стаття допоможе вам вибрати схожий варіант. Нижче описані основні способи формування назв для нігтьових студій, а також наведено безліч прикладів брендів, під якими успішно функціонують безліч салонів по всій країні.

Принципи побудови назв манікюрних салонів

Існує кілька основних груп «імен» студій манікюру. Уважно вивчивши кожну з них, кожен підприємець зможе зрозуміти, за яким саме принципом формуються бренди і використовувати цю інформацію для створення власного, яскравого і незабутнього варіанту.

  1. Назви з прямим входженням слова «манікюр» . Бренди цієї категорії створені за допомогою найпростішого способу. Дане слово комбінується з іншого лексикою, або ж змінюється (додаються різні суфікси і закінчення), що дозволяє отримати оригінальні і помітні назви, наприклад «Манікюрнішная», «Азбука манікюру» і т.д.
  2. Назви, безпосередньо асоціюються з манікюром і включають такі слова, як «нігті», «лак», «ручки» і т.д. Цю групу можна віднести до категорії асоціативних брендів, адже кожна людина, що проходить повз вивіску салону, зможе зрозуміти, на які саме послуги він може розраховувати.Нерідко власники нігтьових студій використовують англійську лексику, яка дозволяє зробити назву більш вишуканим і навіть елітарним. Використовуючи цей простий принцип, можна отримати такі яскраві назви, як «Kakadu nails», «Лаккі», «НожкіРучкі» і т.д.
  3. Назви, безпосередньо асоціюються з красою. Дана група назв робить наголос не на вузьку спеціалізацію, а на кінцевий результат роботи майстрів, тобто на естетичне задоволення, яке отримає кожен клієнт. Слово «краса», зрозуміло, можна комбінувати з іншого лексикою або ж використовувати його похідні, отримуючи такі цікаві варіанти, як «Дівчата Красуні» або «Africa Beauty».
  4. Назви-імена. Якщо ви хочете піти по простому, але безпрограшного шляху, цей спосіб для вас. Використовуючи прості і лаконічні імена, наприклад «Анна» або «Катерина» або ж більш екзотичні варіанти, такі як «Селена» або «Сюзанна», ви отримаєте запам’ятовується і яскравий бренд для свого салону.
  5. Інші, оригінальні назви. Для створення вдалого назви для манікюрного салону зовсім не обов’язково проводити прямі паралелі з його діяльністю.Чимало підприємців вважають за краще використовувати абсолютно різні слова, назви квітів і рослин, міст і т.д. для формування яскравих «імен» для своїх студій. В даному випадку не варто обмежуватися нічим, крім власної фантазії, важливо лише враховувати, наскільки добре звучить бренд.

Інстаграм – ефективний інструмент просування студії краси, манікюрного салону або кабінету, який вже давно обійшов за результативністю інші соціальні мережі. Щоб аккаунт в інстаграме радував результатами, потрібно вивчити тонкощі його створення і ведення.Розбираємося, з чого почати, як оформити профіль і яких помилок уникати.

Основні терміни

У Інстаграм використовуються власні терміни та визначення. Ознайомимося з основними з них, перш ніж почати роботу над створенням сторінки салону.

Пост – текстова замітка довжиною не більше 2000 знаків з пробілами. Кожен пост супроводжується картинками або відеороликами. Їх кількість може бути від 1 до 10. Допустима довжина відео – до 60 секунд.

Хештег , від англ.«Hash» – знак решітка, «tag» – мітка – слово або поєднання, що вводиться без пробілів починаючи з символу «#». Використовується для визначення тематики поста, спрощення його пошуку і просування. Приклад хештег – # манікюрнедорого.

Сторіс, від англ. «Stories» – історії – особиста стрічка для публікації коротких відеороликів, анімації, картинок або тексту. Довжина однієї Сторіс не перевищує 15 секунд. Історія, опублікована в Інстаграм, зникає рівно через 24 години, але тобі завжди доступна в архіві;

Актуальні або «вічні» Сторіс – той же, що Сторіс, але з нескінченним терміном життя.Вічні історії закріплюються в окремому рядку і доступні передплатникам в будь-який час.

Директ – особисті повідомлення, доступні тільки власнику сторінки. Позначений значком у вигляді паперового літачка.

Створення сторінки

Перший і найважливіший крок, який вважається половиною успіху – це правильне оформлення профілю. Для залучення клієнтів буде потрібно проробити серйозну роботу – проаналізувати конкурентів, визначитися з назвою, заповнити поля профілю.Розглянемо кроки докладніше.

Аналіз конкурентів

Перше, з чого варто почати, це подивитися, як оформляють сторінки інші майстри або салони. Не варто повністю копіювати чийсь стиль, манеру спілкування або подачу. Мета аналізу – надихнутися, взяти від конкурентів краще і використовувати в профілі свого салону.

Як знайти сторінки конкурентів:

  1. Перейди в пошук і набери, наприклад, «манікюр Саратов». Перейди у вкладку пошуку «Акаунти».У мобільній версії тобі буде показано близько 15 сторінок салонів, що надають послуги манікюру в Саратові, з комп’ютера – все в перемішку;
  2. У тому ж пошуку в мобільній версії Інстаграм скористайся вкладкою «Мітки». Мітки – це хештеги, які супроводжують пости для просування і пошуку. Крім введеного тобою «Манікюр Саратов» тобі запропонують кілька схожих за значенням міток, наприклад, «манікюр Саратов центр» або «манікюр Саратов недорого». Вибравши певний хештег, ти потрапиш в список всіх публікацій, де використовували дану мітку до посту.

Логін

користувача ім’я або логін – чи не головна проблема кожного користувача Інстаграм. Воно повинно бути:

  • Оригінальним , але не хитромудрим. Ідеально, якщо назва сторінки повторить ім’я салону. Простих назв, на кшталт @manicuresaratov краще уникати – вони занадто узагальнені і не відображають твоєї індивідуальності;
  • Простим . Не використовуй безліч цифр, розділових знаків, підкреслення і інших, що важко запам’ятовуються символів.Погодься, @nogti_ot_sashi запам’ятовується краще, ніж @ sasha.smirnova19852308. Суть проста – чим легше запам’ятовується назва, тим краще;

До речі, зараз знайти вільне назва стає складніше. Якщо вибране тобою ім’я вже зайнято, спробуй переформулювати його, але без фанатизму – пам’ятай про простоту.

  • Відразу під фотографією профілю вказується ім’я користувача. Не використовуй цю графу для справжнього імені і прізвища. «Катя Краснова» нічого не дасть, а ось «Манікюр педикюр Самара» допоможе в пошукових запитах потенційних клієнтів.
  • Перш ніж затвердити ім’я, подумай – як ти сама шукаєш цікаву послугу. Напевно ти не використовуєш довгі запити, на зразок «Фарбування волосся в Ростові-На-Дону за низькими цінами фарбою Естель», замість цього вводиш «Перукар Ростов» або «Салон краси в Ростові». У інстаграме це працює точно також.

Опис профілю

Опис профілю знаходиться на домашній сторінці, під фотографією профілю після імені. В опис вписується не більш 200 символів, враховуючи пробіли – цього достатньо, щоб відобразити головну інформацію.

Опис відповідає на питання – хто ти. Крім «майстер манікюру» або «манікюрний салон на Леніна, 16» використовуй і інші, більш оригінальні, наприклад, «Манікюріст-перфекціоніст».

Крім опису діяльності, використовуй:

  • Розташування салону або кабінету. Обов’язково із зазначенням міста;
  • Телефон. Номі вказуй повністю – якщо мобільний, то починаючи з «+7», якщо стаціонарний – із зазначенням коду міста;
  • Матеріали, використовувані для роботи.Чи не описовий конкретні назви, а вкажи їх сегмент – преміум, люкс і так далі;
  • Посилання. Посилання на сторінку адміністратора, старшого майстра або сайту салону.
  • Способи зв’язку для запису. Наприклад, WatsApp або Viber.

Оформлення сторінки

Головне фото

Аватар повинен бути зовні привабливим, що не перевантаженим текстом і приємним для сприйняття. До речі, поміщаючи текст на фото профілю Інстаграм, пам’ятай – його не можна збільшити кліком, тому дрібні літери, номери телефону та інші деталі ніхто не побачить.

Вибери відповідний для себе варіант оформлення:

  • Логотип салону. Якщо салону краси, манікюрного кабінету або студії є власний логотип – використовуй його при створенні аватара;
  • Власне фото. Варіант підходить для індивідуальних манікюрних кабінетів, де ти і власник і майстер;

Пости

На початковому етапі публікувати пости доведеться часто. Це обумовлено тим, що порожній профіль не приваблює передплатників.Оптимально – не менш одного поста в день, причому публікації краще випускати в «гарячі» години, коли публіка розвантажена від рутинних справ і викроює час для гортання стрічки.

Суть правильного вибору часу полягає в тому, щоб пост потрапив в «Недавні» публікації точно в той часовий проміжок, коли потенційні передплатники і клієнти зайдуть в Інстаграм і почнуть гортати стрічку.

Маркетологи і СММ фахівці запевняють, що для публікації постів різної тематики вибирається індивідуальний час, а також день тижня.

Але це не означає, що від публікацій в інший час потрібно відмовитися – щоб зрозуміти аудиторію, потрібно експериментувати.

Кілька порад по публікаціям:

  • Час вибирай на свій часовому поясу – немає сенсу орієнтуватися на Москву, якщо манікюрний салон знаходиться в Єкатеринбурзі;
  • Чи не пропадай. Тижневу перерву позначиться на охопити, а значить, наступний пост покажуть меншій кількості людей;
  • Плануй.Краще, якщо ти складеш щось на зразок контент-плану на тиждень або місяць, тобто, визначишся, які посади, в який день опублікуєш.

Зміст публікацій

Щоб пост привернув увагу , зацікавив і, головне, подвиг людини підписатися, він повинен бути:

  • Змістовним . Галерея з 10 однотипних фотографій нігтів з підписом «Ось такі нігтьові я зробила на цьому тижні» далеко не кращий варіант. Публікація повинна бути цінною для читача, зацікавити і виділити тебе серед десятків інших сторінок.Спробуй створити тематичні рубрики, які розповідають передплатникам то, чого вони не знали – цікаві факти, новини з нейл-індустрії або світу краси, модні дизайни, тенденції;
  • Грамотним . Помилки в тексті виглядають безглуздо і відштовхують аудиторію. Для перевірки «вичитувати» текст перед випуском або використовуй для цього спеціальні сервіси, наприклад Орфограммка;
  • Приємним . Важлива частина публікації, це фото – на нього люди звертають увагу в першу чергу.Вибирай чіткі, яскраві і привабливі картинки, за якими ти сама захотіла б клікнути. Добре, якщо фотографії в профілі оформлені в єдиному стилі. Для цього накладай на кожне фото один і той же фільтр, для власних фото використовуй однаковий фон або кожну публікацію супроводжувати обкладинкою. Таке оформлення викликає почуття порядку, котре асоціюється і з профілем, і з салоном;

Як додавати фото в Інстаграм з комп’ютера

Інстаграм – це мобільний додаток.З комп’ютера або ноутбука розробниками передбачений тільки перегляд стрічки публікацій, пошук і мінімальний набір дій – лайки, підписки, коментарі. Для того, щоб додавати фото і завантажувати історії з комп’ютера, потрібно встановити розширення для браузера. Наприклад, в інтернет-магазині Chrome можна безкоштовно скачати розширення App for Instagram.

Stories

Не зневажай публікацією історій. Багато передплатники НЕ гортають стрічку в Інстаграм, а щодня переглядають Сторіс.Чи не перестарайся і не створюй по 40 публікацій в день, 2-3 в день – досить, щоб нагадати людям про себе.

Що викласти в Сторіс:

  • Ролики з серії «Один день з роботи майстра»;
  • Інформацію про надходження нових матеріалів або елементів дизайну;
  • Посилання на нову посаду;
  • Відгуки клієнтів;
  • Короткий шматочок робочого процесу, з дозволу клієнта, зрозуміло;

Вмикай фантазію і викладай то, що зацікавило б тебе саму.

Актуальні Сторіс

У вічних Сторіс рекомендується закріплювати інформацію, потрібну чинним і потенційним клієнтам завжди.

Для початку додай в «Актуальні»:

  • Прайс . Тактика «Ціну висилаю за запитом» в сфері краси програшна. Багатьом людям психологічно не комфортно запитувати ціну. Вони бояться відмови, занадто завищених цін і створення неприємного враження про себе. Краще, якщо інформація про ціни буде у відкритому доступі – передплатникам комфортно, а тобі або твоєму адміністратору не доведеться по 100 раз в день відповідати на однотипні питання;
  • Послуги -тур, від англ.room tour – екскурсія по номеру – Своєрідна віртуальна екскурсія по салону. Такий прийом викликає в аудиторії почуття прихильності, бажання піти саме в той салон, де вони как-будто, вже були. А ще, рум-тур продемонструє стильний дизайн, чистоту і привітний персонал;
  • Портфоліо . Опублікую приклади кращих робіт – дизайни нігтів, зачіски, вії, в загальному, ідеальні результати твоєї праці;
  • Відгуки про салон, майстра чи послузі.Відгуки інших людей формують думку у потенційних клієнтів;
  • Інформацію про себе або співробітників. Знову-таки для формування довіри та прихильності у майбутніх клієнтів;
  • Пам’ятка клієнта . Опиши, як краще доглядати за нігтями або волоссям після процедури. Що робити дозволено, а що категорично забороняється. У яких випадках ви не обслуговуєте клієнтів.

Правила спілкування з аудиторією

Сфера послуг – складна з точки зору спілкування з клієнтами.Адміністратори сторінок манікюрних студій, салонів краси і кабінетів стикаються в Інстаграм з численними питаннями, іноді претензіями і навіть образами. Щоб все це не завдало непоправної шкоди репутації бізнесу:

  1. Відповідай ввічливо . Не відповідай агресією на агресію і образою на образу. Навіть якщо очевидно, що претензія надумана і багаторазово перебільшена, не дай зрозуміти, що така думка для тебе байдуже;
  2. Дозволяй конфлікти .Чи не ігноруй висловлювання про якість послуг, особливо, коли їх висувають під постами, де їх бачать сотні або навіть тисячі людей. Якщо скарга є обґрунтованою, публічно запропонуй людині безкоштовну корекцію, якщо немає – вибачся й пообіцяти виправитися.
  3. Демонструй зацікавленість . Став лайки на коментарі і завжди відповідай в директ. У людей має сформуватися розуміння, що в салоні клієнт на першому місці.

Як придумати нік в Інстаграм приклади, поради

У 2018 року кількість користувачів Instagram перевищила один мільярд.Вже понад мільярд варіацій ника зайнято. І з кожним роком вирішити питання, як придумати нік в інстаграме, все складніше. Тому в сьогоднішній інструкції розберемося, як зробити нік одночасно унікальним і красивим.

Поради при виборі ника

  • Оптимальний варіант – варіація з ім’ям і прізвищем. Якщо ваше прізвище рідкісна, спробуйте для початку імя_фамілія, фамілія_імя, імя_фамілія_прозвіще / нік і так далі.
  • Дівчата можуть додати зменшувально-пестливі закінчення (veronichka, lerya, mashunya.
  • Ще один варіант – слово-символ. Можливо, тварина або предмет, з яким ви себе асоціюєте)
  • Якщо ваш варіант зайнятий, спробуйте продублювати літери (alexxxandr, aliiina).
  • Компанії часто додають в нік приписку на кшталт «studio», «shop», «Сafe» і так далі.

Відео

Генератори ників

Якщо не можете вирішити, як придумати ім’я в інстаграме, можна скористатися допоміжними сервісами.

Сайт SninXO

Один з таких – SninXO (http://www.spinxo.com/instagram-names). Отже.

  • Заходимо на сайт. Він англійською, тому залишимо переклад.

Заповнюємо поля «Ім’я або нік», «Що вам подобається», «Хобі», «Речі, які ви любите», «Важливі слова», «Цифри або букви». Останнє – просто будь-які символи, які вам подобаються. Наприклад, улюблене число або ініціали. Заповнювати всі поля не обов’язково.

  • Натискаємо Spin
  • Внизу з’являються комбінації з введених слів.

За допомогою nick-name.ru

Для генерації абсолютно випадкового ника можна скористатися популярним генератором Nick-Name. До речі, рандомайзери не гарантують унікальність. Зайнято ім’я чи ні – доведеться перевіряти вручну.

  • Заходимо на сайт nick-name.ru/ru/generate
  • Вибираємо першу букву і кількість символів (або залишаємо «будь»). Тип генератора значення не мають, вони майже не відрізняються.

При реєстрації в інстаграм

Нік відображає вашу особистість, разом з аватарки формує перше враження.Подумайте, як записати собі в інстаграме. Чи хочете, щоб ім’я було діловим? Веселим? Вульгарним? Дитячим? Дорослим?

Якщо придуманий нік буде зайнятий можна скористатися вбудованим генератором ників. Для цього достатньо клікнути по копанні

Приклади ника для дівчини

Ось декілька відповідних варіантів:

  • xenia_sobchak – ім’я плюс прізвище, поєднання ks замінено на ікс
  • monetochkalisa – псевдонім плюс ім’я
  • sashaspilberg – той випадок, коли комбінація імяфамілія залишилася незайнятою
  • zamfiralive – приписка live добре підходить для популярних акаунтів.

Приклади ника для хлопця

Подивимося на ники відомих людей з популярними профілями.

  • @dzidzio – просто псевдонім в чистому вигляді
  • @zelenskiy_official – прізвище та ділова приписка
  • @damedvedev – ініціали на початку, прізвище після них
  • @shnutovs – прізвище плюс перша буква імені
  • @lspolegi – буква в кінці для унікальності
  • @mossobyanin – сфера діяльності плюс прізвище

Як назвати аккаунт в інстаграме – за шаблоном чи ні – вирішувати вам.

Нікнейми, ники для інстаграмма (ім’я користувача Instagram)

Нік – візитна картка користувача Інстраграма, той елемент віртуального іміджу, на який співрозмовники або потенційні передплатники насамперед звертають увагу.

Саме тому він повинен бути яскравий, виразний, характерний – повідомляє важливу інформацію про свого господаря. У мережі можливі різні варіанти никнеймов, але дійсно «працюють» стають тільки оригінальні, причому не завжди складні.Головне, щоб вигадані «імена користувача» запам’ятовувалися і привертали увагу.

Для дівчаток і дівчат (жіночі нікнейми для Instagram)

Список популярних і простих

1) @ MaRishKa_2000

2) @LenOK

3) @ Svetik7cvetik

4) @ Masha_krasyvaya19

5) @i_Irinka

6) @milaya_Anna

7) @nusha_nyasha

8) @Katty

9) @Kitty

10) @Anasteysha

11) @ya_Yulya

12) @diva

13) @frau_olga

14) @Gulyetta_fox

15) @Anzhelikka

16) @Polinka

17) @sladkaya

18) @candy (@konfetka)

19) @tvoya_lybimaya

20) @Letnaya_devochka

21) @lady_lena

22) @Arielka

23) @rusalochka

24) @Mary_Ann

25) @Zhara

Список найкрасивіших і незвичайних

1) @lebedyshka_na_volnah

2) @Slezinka_dozhdya

3) @Miloye_Zlo

4) @Ne_tvoya_Mechta

5) @Liniya_Zhizni

6) @Zolotaya_pesnya

7) @zarya_vecherom

8) @Sleduj_za_mechtoj (@sleduy_za_mnoy)

9) @SlAdKaYa_ShOkOlAdKa

10) @Gorkaya_zhelannaya

11) @oksana_Velbkolephaya

12) @povelitelniCa_Stihiy

13) @Serebristaya_Akulaaaa

14) @Blesk_AlmazoV

15) @Stremitelno_za_Toboy

16) @Umnica_Krasavica

17) @ 50% angela.50% demona

18) @lady_in_Black

19) @ AlenYshka.iz.skazki

20) @Tropikana_girl

21) @Nochnaya_ten

22) @Lesnaya_prohlada (@lesnaya_nimfa)

23) @Bmeste_i_raydom

24) @Pozovi_menya_s_Soboj

25) @ Tvoya.Nezhnost

Для хлопців і чоловіків (чоловічі ники для Instagram)

Список популярних і простих

1) @ Kirillll20052005

2) @Anton_ToHa

3) @master_Roma

4) @ R_R_Roman2018

5) @moguchiy_Pavel

6) @tvoy_mishka

7) @Stepa_Stepan

8) @ Andrey20.03.2013

9) @Optimist_Vova

10) @Prosto_Best

11) @RomashKa

12) @Igor_gariK

13) @Sexy_Boy

14) @ Prosto.BOSS

15) @ScOrPiO

16) @Your_Tiger

17) @NoName

18) @BroDyaGA

19) @MassivnyjGarry

20) @SporTsmeN

21) @ Hokkeist.TM

22) @CaXapOK

23) @ Happy.Boy

24) @ XOM9K

25) @CTPAHHuK

Список найкрасивіших і незвичайних

1) @ LyBoVHuK_LyBoVu777

2) @KoTuK_MaPToBCKuu

3) @Lezvie_zhenskih_Sredec

4) @OdinoKiy_OREL

5) @Tiranozavr_Sex

6) @Ti_Rex_for_You

7) @White_AND_Black

8) @PoXmetoLog

9) @ In1000gramm

10) @Lubim_Odinochestvom

11) @Za_Dryzej_Porvy

12) @Letom_na_dache

13) @Silniy_Mira_Sego

14) @YoZhKin_Kot

15) @Boss_dlya_Vseh

16) @H.O.C.O.K_B_T.A.H.K.E

17) @Diamond _Lion

18) @Death_in_red

19) @Prihozhy_po_nocham

20) @Tvoy_dlya_Tebya

21) @Sexy_Risk

22) @TheVolfOfCrazy

23) @I_Am_Legend

24) @TaNcUeM_TuC_TuC_TuC

25) @ Alfa_Traktor2018

Нікнейми англійською з перекладом на російську

Список для дівчат і дівчаток

1) @redhead – руда голова, руденька

2) @your_bat – твоя летюча мишка

3) @Strong_Mary (@Lacky_Mary) – сильна Мері (Щаслива Мері)

4) @Not_Little – не маленька

5) @StyleGirl (@BeautyGirl, @loveGirl) – стильна дівчинка (чарівна дівчинка, улюблена дівчинка)

6) @Forever.Sixteen – завжди шістнадцять

7) @love_and_Peace – любов і мир

8) @brunette – брюнетка

9) @Green_eyed (@Blue_eyed, @Black_eyed) – зеленоока (блакитноока, чорноока)

10) @Dreamer – мрійниця

11) @Sports_Beauty – спортивна красуня

12) @Butterfly – метелик

13) @Caramel – карамельна

14) @Lady_In_love – закохана леді (леді в любові)

15) @Life_is_life – життя є життя

16) @Miss.Elegance – міс Елегантність

17) @Not_yours – не твоя

18) @Romance – романтична (романтика)

19) @Siamese_cat – сіамська кішечка

20) @Universe = всесвіт

Список для чоловіків і хлопців

1) @Sexy_Monster – сексуальний монстр

2) @Best_Beast – кращий звір

3) @Dragon (@Lion, @Eagle, @Hawk) – дракон (лев, орел, яструб)

4) @Lord_of_Kings – повелитель над королями (повелитель королів)

5) @Pepper – перчик

6) @Tough_Nut – міцний горішок

7) @Screwtape – веселун, баламут

8) @Winner_Forever – переможець назавжди

9) @Badboy – поганий хлопець

10) @Night_King – нічний король

11) @Killer – вбивця

12) @Made_in_Russia – зроблений в Росії

13) @Cowboy – ковбой

14) @Dancing – танцюючий

15) @Golden_Hero – золотий герой

16) @SpaceMan – космонавт

Круті і прикольні ники для Instagram

1) @ begy_po_grablyam2009

2) @DeadMorozzz

3) @COBA_B_KEDAX

4) @Glaza_Cveta_Neba

5) @AeEeeeee

6) @Skazka_Ryadom

7) @Yulya_LisandrovnA

8) @Angel_PredoXranitel

9) @lamponyX_pod_Potolkom

10) @Zhitel_Interneta

11) @Pichal_Bida

12) @ The_End_of_World2012

13) @___Tishina_B_Nochi___

14) @Mne_Fse_POX

15) @Global_Prikolist

16) @NIK_YBOJIEH

17) @KOT_baby_yagi

18) @ ALLIGATOR … GENA

19) @ZOPPO.Iz_dePevni

20) @MiXa_HOPYXA

21) @ Party.Porno.Killer

22) @babka_B_adidas

23) @EHOT_B_TEME

24) @ Siniy.Smurf

25) @POJITOH_EM

26) @ Zamok_i_Klychik

27) @ POBHO_17CUMBOJIOB

28) @DYBODAM

29) @ StreKO3A

30) @TAPAKAN_RuZH

Як в інстаграмме придумати гарний нік?

Гарний нік в інстаграмме – це не завжди незвичайне слово.), (*), (%), Плюс спецсимволи Юнікод.

Вони дають велику різноманітність для формування красивих, яскравих, графічно виділяються ників:

1) … babochka_HA_ladoni …

2) $ _Д @ Ш @ _ $

3) h @ ck3r110%

4) *** pErSSSiKK ***

5) М.О.Н.А.sh.К.А

6) * LACKY *

7) 100% TBOYA100%

8) @__ KuKolKa __ @

9) * his_little_girl *

10) __LOve_yOu__

З іншого боку, для створення красивого никнейма можуть послужити ім’я та прізвище власника або незвичайне словосполучення, що передає настрій, що викликає певні емоції або асоціації.

1) @Lady_Vodoley – «леді ​​Водолій», по підлозі і знаку Зодіаку

2) @Antix – Антоніна Тихомирова, перші літери імені та прізвища

3) @OxanaLife – ім’я + значуще, важливе слово (в даному випадку може розумітися як «життя Оксани»)

4) @ShadowMoon – «примарна місяць», красиве словосполучення англійською

5) @Happiness_Inside – «внутрішнє щастя»

6) @I_Wave – «я хвиля»

7) @Mermaid_IN_sea – «русалка в море»

8) @Vsegda_online – значуще словосполучення, комбінація трансліта і англійського слова, популярний прийом в соціальних мережах.

9) @blueberry_BuKA – «чорнична Віка»

10) @prosto_hochy – «просто хочу», транслит смислового вираження, популярний прийом користувачів Instagram.

Для того щоб нікнейм вийшов дійсно привабливим і говорить, необхідно зробити його яскравим, помітним. Для цього використовується графічне оформлення різними дозволеними символами, а також використання верхнього та нижнього регістру букв.

Крім того, нерідко за основу береться не тільки справжнє ім’я господаря аккаунта, а й будь-які інші гучні, унікальні слова, короткі вирази, висловлювання або перероблені афоризми.

Як зробити нік для інстаграмма з ім’ям?

Нік з ім’ям – найбільш поширене рішення для багатьох сайтів. Він підкреслює індивідуальність творця облікового запису, допомагає сформувати потрібний віртуальний образ, зберігає конкретику.

Такі «імена» створюються різними способами. Інтернет пропонує безліч спеціальних генераторів, завдяки яким можна отримати нестандартний, гучний нік, ввівши тільки власні ім’я та прізвище. Однак можна спробувати самостійно, вибравши будь-який з описаних способів.

З’єднання імені та прізвища без будь-яких скорочень, іноді з частковим додаванням дати народження або реєстрації в соцмережі.

1) @Mariyanikitina – Марія Нікітіна

2) @Mariya_Nikitina – ускладнений варіант

3) @ Mariya_Nikitina2018 – додався рік реєстрації

4) @ Mariya1984_Nikitina – з роком народження

З’єднання частин від імені, прізвища, по батькові

1) @OVlaNik – Оксана Володимирівна Нікітіна

2) @DimDon – Діма Донсков

3) @VasiLera – Васильєва Лера

4) @Marina_Gor – Марина Гордєєва

5) @SeryjKorzh – Корж Сергій

6) @KariCa – Карина Цапліна

7) @AlenaFe – Олена Фещенко

8) @lena_VIK – Олена Вікторівна

9) @A_len – Олексій Лентов

10) @STE_PAN – Степан Пантелійович

Не пропустіть.. .

Це – Цитати для Instagram під фото або відео

Красиві псевдоніми – Нікнейми

Для дівчат – Красиві нікнейми

Прикольні ники – Нікнейми з приколом

Дивіться – Нікі англійською з перекладом

фото, новинки, ідеї, пости про манікюр для майстра, краще, огляд

Будь-який запит – манікюр в Інстаграм видає сотні і тисячі різних сторінок, які надають послуги нігтьового сервісу.Соціальна мережа Instagram стала відмінним майданчиком для просування товарів, послуг, бізнесу або особистого блога.

У ній зібрано величезну кількість людей, з яких кожен підприємець легко зможе виділити цільову аудиторію. Цим і користуються багато салонів, початківці або досвідчені майстри. Вони створюють собі робочі сторінки і пропонують манікюр в Інстаграме.

Не кожен аккаунт стає розкрученим, призводить автору потрібних йому передплатників і збільшує дохід. Це все через те, що люди не знають, як правильно ввести свій профіль.А саме:

  • які фотографії викладати;
  • як писати пости;
  • як оформляти highlights;
  • що писати в шапці профілю;
  • як придумувати нікнейм і ім’я профілю;
  • як підбирати аватар.

Оформлення профілю майстра манікюру

Профіль манікюр Інстаграмм потрібно оформляти з урахуванням важливих моментів:

  1. Аватар. Для нього не варто брати картинки з інтернету. Він повинен бути особистим і впізнаваним.Багато людей ставлять на аватар приватне фото майстра. Тільки воно повинно передавати суть робота майстер манікюру. Деякі оформляють аватар аккаунта фотографіями нігтів. Щоб підвищити впізнаваність, можна зробити картинку з особистим логотипом або з ніком. Салони краси можуть використовувати свою назву в логотипі для аватара.
  2. Никнейм. При створенні сторінки потрібно підбирати такий нік, деякий характеризував би вид діяльності. Оптимальний нік – що складається з двох слів. Найчастіше одне зі слів – це nails.До нього можна додавати скорочені ініціали, ім’я або прізвище, назва студії, салону, міста. Головне уникати в ніку довгих, марних комбінацій цифр, тому що він вже кимось зайнятий. Не варто в ньому писати складні, надто довгі, мають важко конструкції.
  3. Ім’я профілю. Воно повинно бути чітким, коротким і по справі, як пошукової запит. У ньому повинен бути вид діяльності. В даному випадку це манікюр, нігті. А також потрібен місто. Наприклад, «Манікюр Воронеж» «Манікюр Москва».
  4. Шапка профілю.Вона повинна бути унікальною, включати в себе переваги, відрізняти аккаунт від сторінок конкурентів. Серед таких описів можуть бути: «манікюр за годину», «послуга манікюр-педикюр в 4 руки», «запишемо в будь-який час доби», «виїзд на будинок», «будь-який дизайн в подарунок», «досвід більше 10 років», «зручне розташування» і т.д. Тут може бути все, чим майстер може здивувати і привернути своїх клієнтів. Не варто тут писати ті ж банальні речі, як «якісні матеріали», «стерильний інструмент». Це написано у всіх.Але це і так повинна мати на увазі під собою послуга манікюру. Там же може бути перелік видів послуг, наприклад, апаратний манікюр, нарощування, покриття гель-лаком, педикюр, розпис нігтів і т.д. Цим невеликим розділом на 150 символів можна мотивувати клієнта і умовити його залишитися з вами.

Оформлення стрічки

Багато майстрині, які займаються манікюром, не приділяють належної уваги оформленню свого профілю. І це найбільша їхня помилка. Від якості знімків, виставленого світла, чіткості залежить загальне враження про профіль.Якщо людина в пошуку напише – манікюр Інстаграм фото новинки і побачить низькоякісні знімки, він пройде мимо.

Від грамотного оформлення аккаунта залежить близько 90% його успіху. Потрібно попрацювати над чіплятися моментами, які змусять людину затриматися на сторінці, а потім стати передплатником, постійним клієнтом. Для цього потрібно постійно моніторити ідеї манікюру Інстаграм, реалізувати їх на справі, додавати свою родзинку. Потрібно, щоб візуально був різноманітним. Не тільки однотонні червоні, білі, чорні кольорові нігті в стрічці потрібні.Щось оригінальне в профілі повинно бути теж. Людині, що зайшов в профіль, важливо розуміти, що перед ним професіонал, який готовий виконати будь-які завдання. Новачкам можна рівнятися на акаунти конкурентів, проводити порівняльний аналіз, брати у них ідеї.

Але не варто забувати, що є така інформація, яка людям вкрай важлива і завжди необхідна. Наприклад, це прайс, розташування і контакти. Всю цю інформацію майстер може викласти в Сторіс, а потім оформити розділ Highlights.Людині буде простіше знайти важливу інформацію, так як вона буде закріплена вгорі стрічки. Highlights чи потрібно розбити категорії. додати туди фото «До / після», покриття в шкарпетці, дипломи та сертифікати і т.д. До кожної категорії підібрати гарну обкладинку з однієї категорії. Це потрібно для збереження єдиного стилю профілю.

Правила написання постів

Довгі і пізнавальні пости для майстра манікюру в Інстаграм не потрібні. Тільки якщо ця сторінка не створена для залучення людей на навчання.Багато майстрів не тільки надає послугу манікюру, але і навчають інших людей. Тоді в профілі потрібні розкривають суть і секрети професії пости. Їх з цікавістю читають, зберігають, лайкають, дають зворотний зв’язок. Але це буде зовсім інший тип акаунтів.

Пост про манікюр в Інстаграм повинен містити якомога більше хештегов. Їх постійно використовують люди для пошуку свіжих ідей, майстрів в своєму місті. Тому дуже ретельно потрібно продумати цей розділ, підібрати хештеги. У них вказують часто місто в зв’язках зі словами «манікюром», «нігті» «дизайн нігтів» «ідеї манікюру» і так далі.

При оформлення особистого профілю в Instagram кожному майстру потрібно ставити себе на місце клієнта. Тобто важливо дивитися на сторінку його очима. Порівняти те, що людина хотіла б там побачити і що у нього є насправді. Перевантажувати стрічку не дуже інформацією про особливості ламп, різновиди фрез для манікюру, нюанси самого процесу швидше за все не варто. Клієнту більше цікаві ідеї манікюру Інстаграмм. Вони заходять до майстра і хочуть оцінити готові роботи, палітру кольорів, різноманітність дизайнів.Тому в стрічці потрібні різноманітні фотографії нігтів. Головна подумати про різних ракурсах, при створенні фото проявляти креатив, тоді і стрічка не вийде банальною.

Коли людина оцінив знімки, йому потрібно більше. А саме він залік дізнатися:

  • хто автор;
  • де і як працює;
  • скільки коштують його послуги;
  • коли є вільні місця;
  • як носяться його покриття і масу іншої інформації.

Тому у власника аккаунта повинен бути чіткий контент-план.Завдяки йому в стрічці крім нігтів з’явиться не менш важлива інформація і розбавить собою контент.

Особливості настройки аккаунта

Буде зручніше вести профіль, якщо перевести його в бізнес-аккаунт. Для чого це потрібно:

  • для підключення статистики постів – можна буде аналізувати, на що краще реагують люди, коли активніше підписуються, що їм більше подобається;
  • можна додати способи зв’язку – на сторінці з’являться кнопки «Зв’язок», «подзвонити», «як дістатися»;
  • з’явиться розширений опис, де можна вказувати докладно всі контакти;
  • з’явиться можливість запускати офіційний таргетинг, тобто платне просування постів в Інстаграм.Але в тому случаае, якщо сторінка на Facebook прив’язана до цього аккаунту в Інстаграм.

Також читайте: Завантажити стару версію Інстаграмма – попередня для instagram: відкотити на старий інстр для android, як видалити оновлення

Про що писати в профілі майстру манікюру

Контент майстра може розбавити не тільки манікюр інстаграм-фото, але і відео, корисні тексти, порадами для клієнтів. Головне, щоб ця інформація була корисна передплатникам. В інших акаунтах теж можна брати ідеї того, про що писати майстру манікюру в Інстаграмме:

  1. Знайомство з аудиторією, щоб підвищити лояльність потенційних і вже існуючих клієнтів.Людям легше записатися на beauty-послугу до людини, якого вони бачать в профілі.
  2. Людям потрібно постійно показувати, що майстер покращує свої навички, поповнює базу знань, вдосконалюється. Тому з чергових навчань, курсів або семінарів можна виставляти сертифікати, дипломи, фотографії з викладачами.
  3. Покажіть клієнтам свій кабінет, робоче місце, палітру лаків.
  4. Розкажіть про особливості послуги.
  5. Напишіть, що вас мотивує у цій професії.
  6. Робіть добірки дизайнів, топ-10 манікюрів, діліться модними тенденціями і трендами в галузі – актуальною формою, довжиною нігтів, забарвленнями.
  7. Вставляйте шматочки відео роботи. Це не повинні бути тригодинні ролики «від і до». Можна зняти деякі окремі цікаві моменти, змонтувати їх.
  8. Діліться роботами в шкарпетці, показуйте клієнтам якість роботи.
  9. Проводьте розіграші або акції місяця, придумайте цікаві заохочувальні подарунки для постійних клієнтів.

Як виділятися в Інстаграме

Пости про манікюр для Інстаграмма не повинні бути сухими. Їх не можна брати і копіювати з Вікіпедії або інтернету і вставляти. Вони повинні бути унікальними і цікавими, спонукати людей дочитати їх до кінця, залишити лайк або коментар. Про цей момент майстру манікюру теж потрібно подумати, щоб збільшувати свої охоплення. Пишіть живо, інформативно, життєво, приписуючи історії і особистий досвід.

Ні в якому разі не можна робити банальні речі, якими переповнений запит манікюр Інстаграм.Більшість профілів – це фотографії «до / після», відгуки клієнтів, особисті фотографії, яких іноді більше, ніж робітників. Багато акаунти ідентичні, їх складно виділити в цій загальній масі.

Все що допоможе виділятися вам – це:

  • відсутність одноманітного контенту, де поспіль йдуть тільки нігті з одного ракурсу;
  • єдиний стиль аккаунта і атмосферні знімки;
  • опис під кожним фото – це місце не повинно бути порожнім. Не знаєте, що написати – вставляйте туди хештеги, контакти для запису і зворотного зв’язку, побажання доброго ранків / вечора.А краще навчитеся взаємодіяти з аудиторією. Запитуйте у людей, чи подобається їм дизайн на фот, форма нігтів, як вони ставляться до червоного і т.д. Але не забувайте писати і свою думку з цього приводу;
  • відбирайте фото з хорошим дозволом, чіткі. Ніяких розмитих знімків, затемнених, брудних пальців і так далі.

Шапка профілю повинна бути оформлена таким чином, щоб за 5 секунд людина по ній зрозумів, хто ви і чим займаєтеся, які види послуг надаєте, де перебуваєте, як зв’язатися, в чому ваша перевага.

Відеоогляд:

Все корисне про Інстаграм – instagramer.info

Офіційний сайт – www.instagram.com

.