Маникюр

Комплімент майстру по манікюру: Правильні компліменти – ВМанікюре.ру – Ідеї манікюру. Сайт про манікюр, догляді та дизайні нігтів

Правильні компліменти – ВМанікюре.ру – Ідеї манікюру. Сайт про манікюр, догляді та дизайні нігтів

Як прокласти шлях до серця клієнта і залишитися з ним на довгі роки? Насправді шляхів безліч, в даній статті поговоримо про компліментах, а точніше про те, як за допомогою такого нехитрого способу домагатися лояльності клієнтів.

Клієнт із задоволенням повертається знову і знову в тому випадку, якщо він до вас лояльно налаштований. Лояльність клієнта формується, коли він отримує якісні послуги і в рази зростає, коли такі послуги супроводжуються позитивними емоціями.Найпростіший і не вимагає ніяких фінансових вкладень спосіб привернути до себе людину – це посміхатися йому, звертатися до нього по імені і робити йому компліменти.

На сьогоднішній день більшість б’юті-майстрів намагаються створювати максимально комфортну обстановку для своїх клієнтів, супроводжуючи процес надання послуг посмішкою і практикуючи звернення на ім’я. Однак компліменти на адресу клієнта все також залишаються справою незвичним і рідко хто впроваджує такий інструмент в свою щоденну практику спілкування з клієнтами.Причина банальна – невміння правильно робити компліменти.

Зробити комплімент – означає підкреслити позитивні якості людини так, щоб викликати у нього приємні і позитивні емоції. Але неписьменний або невдалий комплімент може зіграти злий жарт і викликати у клієнта прямо протилежну реакцію. Для того, щоб уникнути таких казусів, потрібно знати що, як, коли і кому говорити і як правильно хвалити.

Далі поговоримо саме про правила, які варто пам’ятати і яких варто дотримуватися, якщо хочете надати своїм послугам приємний емоційне забарвлення за допомогою компліментів.

Розрізняйте комплімент і лестощі . Говорячи людині комплімент, ви повинні підкреслювати і хвалити його реальні якості зовнішності і характеру.

Наприклад, говорити про приголомшливі волоссі, з якими працювати одне задоволення, варто власниці дійсно хороших волосся. А якщо ви скажете цю ж фразу дамі з очевидно рідкісними тонкими волоссям, ви ризикуєте її не тільки неприємно здивувати, але і образити, адже людина може сприйняти такий «комплімент» як насмішку.

Не перебільшуйте занадто сильно. Це виглядає неприродно, і також може бути сприйнято клієнтом як лестощі.

Засновуйте компліменти на якостях , які очевидні і не підлягають сумніву. Наприклад, такі якості як густі здорове волосся, гладка пружна шкіра, струнка фігура, красива посмішка є очевидними і загальновизнано вважаються показниками привабливості жінки. Але, наприклад, худоба або блідість шкіри комусь можуть здатися гідністю, а хтось може вважати це своїм недоліком.

Не порівнюйте клієнта з іншим клієнтом , відомою особою, популярним виконавцем і т.п., якщо ви не впевнені, що йому такий комплімент буде приємний. Наприклад, фраза «У вас фігура краще, ніж у Дженніфер Лопез» може здатися вам найкращим компліментом, а ваша клієнтка вважає фігуру співачки зовсім не привабливою. В даному випадку краще сказати нейтральну фразу, без упору на порівняння. Наприклад, так: «З такою фігурою як у вас можна експериментувати з будь-якими фасонами.На струнких дівчатах будь-який одяг сидить як прикраса ».

Уникайте компліментів, що містять моралі . «Ви виглядаєте дуже молодо, але в вашому віці вже пора ретельніше піклуватися про свою шкіру». Коли ви говорите, щось приємне про зовнішність іншої людини, а потім додає «але» і продовжуєте розповідями, як треба, це знецінює ваш комплімент, що може згубно позначитися на підвищенні лояльності клієнта.

Робіть компліменти щиро .Важливо помічати у клієнтів позитивні якості і риси і вільно без сорому в потрібний момент акцентувати на них увагу – зробити комплімент. Якщо вам важко і незручно робити компліменти своїм клієнтам, то вам є до чого прагнути – розвивати в собі цю якість, яке виявиться дуже корисним при побудові довгострокових відносин з клієнтами.

Ваші слова повинні збігатися з іншими невербальними сигналами, які ви посилаєте клієнта. Комплімент, проціджений крізь зуби, коли ви наполовину відвернулися від людини або уникаєте з ним контакту поглядом, буде сприйнятий як нещирий і послужить недобру службу процесу вибудовування перспективних відносин.

Не використовуйте побитими фразами . Намагайтеся урізноманітнити своє мовлення. Людині набагато приємніше чути живу щиру похвалу, ніж заїжджені чергові компліменти. Замість сухого і заїждженої: «У вас гарне волосся», набагато ефектніше звучить: «Це ваш натуральний колір волосся? Дивовижно! Це наймодніший колір в цьому сезоні, зараз стільки дівчат хочуть в такий підфарбувати, а у вас такий насичений і без всякої фарби! »

Продемонструйте своє особисте ставлення .«Я завжди захоплююся жінками, які, маючи маленьких дітей, зберігають таку струнку фігуру». Якщо ви не впевнені, що володієте достатньою компетенцією, щоб оцінювати ті чи інші якості, краще вдайтеся до даного методу – висловіть свою особисту позитивне ставлення. Тут не обов’язково бути експертом.

Непрямі компліменти сприймаються краще і звучать щиро. Наприклад, не кажіть «У вас гарна шкіра», а скажіть «Рідко коли вдається робити макіяж на такій ідеальній шкірі.Одне задоволення ». Або замість затвердження «Ви виглядаєте стильно», задайте питання «Як вам вдається так комбінувати одяг, щоб виходив завжди такий стильний образ?»

Ви також можете вміло похвалити і людини, і свою послугу . Якщо все зробити правильно, клієнт тільки залишиться ще більш задоволеним вашими послугами. Наприклад: «У вас дуже рідкісний зелений колір очей. Зараз ми виберемо для вас колір волосся / тіней / фарби для вій, який підкреслить його ще сильніше ».

Добре працює комплімент як реакція на заперечення клієнта . Підібравши правильні слова, ви зможете пом’якшити його, розташувати до себе і ефективно обробити заперечення надалі. Наприклад, Клієнтка стверджує, що немає часу ходити на процедури? Комплімент може бути таким: «Безумовно, успішної ділової жінки потрібні тільки найефективніші методики / засоби».

Отже, резюмуємо. Робити компліменти зовсім не важко, а швидше за захоплююче і дуже корисно для б’юті-ніші.
Правильні компліменти – ваш шлях до постійних клієнтів!

Якщо стаття сподобалася або була корисна, ставте лайк!

Компліменти майстру манікюру – Нігті

Зміст статті:

Реклама для майстра манікюру текст. Як залучити більше клієнтів на манікюр

Ознайомившись з основними принципами побудови «запрошує» тексту, зверніть увагу і на пункт «економічної вигоди», який є пріоритетно важливим як для самого майстра, так і для його потенційних клієнтів.Придумуючи акції для залучення клієнтів на манікюр, проявіть фантазію і кмітливість, уважно вивчіть нішу і «тримайте ніс за вітром», щоб бути в курсі останніх тенденцій. Ми підготували кілька актуальних прикладів:

  • запропонуйте клієнту знижку, якщо він познайомить з вашою роботою подругу або родичку. По суті, це пряма економічна вигода за нестаріюче «сарафанне радіо»;
  • якщо ви вже маєте сформовану клієнтську базу, то не забувайте «радувати» її дрібними приятностями.Відмінною ідеєю стане надання знижки на попередній запис. Так, продумавши свій візит заздалегідь, ви також зможете сформувати графік і бути впевненим, що клієнт обов’язково прийде в призначений час;
  • враховуйте сезонність. Наприклад, восени можна надати знижку нареченим і їх подругам на урочистий манікюр, а ось взимку безкоштовно декорувати нігтики улюблених дівчаток глітером, актуальним в новорічних дизайнах;
  • пам’ятайте про пакети послуг. Стандартна техніка, добре знайома будь-якому продажників, це «прив’язка» супутніх послуг або товарів.Так, купуючи ложку, вам напевно запропонують придивитися ще і до вилок. Так чому б не вчинити так само з манікюром? Пропонуйте безкоштовний Неіл-арт до гелевому покриттю або дизайн як бонус за манікюр і педикюр в комплексі;
  • практично кожному майстру знайома ситуація «пікових» годин для запису. Уміло розподіляйте свій час, заманюючи на менш завантажені годинник цікавими і економічно вигідними пропозиціями.

Креативна реклама манікюру текст. Манікюр – це реклама, педикюр – приємний сюрприз

Студія краси Шок шоколад в Новокосіно пропонує для вимогливих Гостей процедури з манікюру.

У нас ви зможете зробити традиційний манікюр, гігієнічний, європейський, апаратний, гарячий, японський. Ми гарантуємо Вам безпеку процедур.

Ви з комфортом улаштовуєтеся в кріслі, а майстер починає чаклувати над вашими руками …. Трохи часу – і готово: доглянуті руки, художньо оформлені нігті, відмінний настрій!

Користь в манікюрі знали вже стародавні єгиптяни, але тільки в наші дні ця процедура стала такою приємною, а її результати – настільки вражаючими …

Наші фахівці допоможуть вибрати вид манікюру, здатний забезпечити оптимальний догляд за вашими руками.Вони готові розробити для вас і індивідуальну програму догляду.

Ми пропонуємо нашим Гостям принципово новий підхід до манікюру.

Сподіваємося, що і ви оціните ці розкішні процедури по достоїнству! Нехай вони подарують вам красу, здоров’я і … хвилини невимовної блаженства!

Педикюр

Манікюр – це реклама, педикюр – приємний сюрприз.

Майстерно виконаний SPA-педикюр дійсно стане приємним сюрпризом – і в першу чергу для ваших ніг, особливо якщо протягом дня їм доводиться багато «працювати».Незвичайно комфортний і дуже корисний, він доставить вам і вашим втомленим ніжкам рідкісне задоволення!

Ми пропонуємо самі передові і ефективні методи догляду за вашими невтомними трудівниця. Вибір конкретних процедур залежить від ваших побажань, індивідуальних особливостей і, звичайно, від того, якою кількістю вільного часу ви маєте в своєму розпорядженні.

… Підсумок цих дивовижних процедур: повний відпочинок душі і тіла, доглянуті ноги, летить хода і … незабутні відчуття!

Акція на манікюр текст.Інструкція з написання тексту запрошення в салон краси

\\ Як написати текст запрошення в салон краси

Ви перебуваєте в пошуках ідей для тексту салону краси? Вам необхідно написати текст про відкриття салону, нові послуги, акції? Можливо, вам потрібен текст подарункового сертифіката в салон? Одним словом, голова зайнята цими завданнями, а ідей трохи?

Тоді ви потрапили на потрібний сайт. Тут ви можете не тільки замовити текст для салону краси, а й отримати кілька корисних шаблонів текстів, які далі зможете використовувати для ваших цілей і завдань.

Почнемо з шаблону тексту запрошення в салон краси. Час від часу будуть публікуватися і інші шаблони.

Шаблон 1: Текст запрошення в салон краси

Приклад

Ілюстрація (підберіть красиву картинку, що відповідає вашому посиланню).

Тема (Над заголовком варто працювати окремо. Тут ви побачите прості варіанти, щоб зрозуміти, як доцільніше структурувати текст).

  • За красою – до нас
  • Сучасне перетворення
  • Ваша краса в наших руках
  • Стати красунею за годину – у нас
  • Світ краси для всієї родини

Звернення

Друзі / шановні пані та панове / милі дівчини / леді і джентльмени / колеги (вибір звернення залежить від цільової аудиторії вашого салону краси)!

Вступна частина

Салон краси (назва) запрошує вас до себе в гості.Стрижка, укладка, фарбування, манікюр, педикюр, оформлення брів, масаж, косметологічні відходи і SPA – все це чекає саме вас (список послуг залежить від того, які процедури ви пропонуєте клієнтам).

Конкурентні переваги

Всього дві хвилини від метро.

Зручна запис через додаток.

Майстри класу люкс, які готові відповідати за результат (Будь ласка, не пишіть тут обтічне вираз про «кваліфікованих фахівців». Вкажіть, де майстри вчилися, працювали, як-то тезисно сформулюйте, чому ваші майстри краще тих, що працюють в сусідньому салоні.Приділіть особливу увагу цим пунктом. Люди, як правило, «йдуть на руки». Переконайте їх у тому, що вони не даремно скористаються запрошенням в салон краси).

Без економії на засобах по догляду (Напишіть, які бренди ви використовуєте в роботі, розкажіть про одноразові матеріали. Не думайте, що клієнтам це не важливо. Як правило, клієнту, що читає текст запрошення в салон краси, хочеться зачепити поглядом слова-маяки) .

Опис атмосфери

Час для перетворення і відпочинку (Тут буде розумно написати про те, яка атмосфера в вашому салоні краси.Але не використовуйте банальності типу: «прекрасне гостинність». Доброзичливі адміністратори і майстри – це те, що повинно бути за замовчуванням. Витягніть свої «фішки». Якщо у вас в салоні відмінна зона для Селфі – пишіть про це; якщо класна бібліотека або добірка фільмів – то про це; якщо найсмачніші кава і печиво – то про це; якщо відмінний дизайн – то про це. І так далі ).

Вигоди клієнта (Проаналізуйте, чому саме ваш салон краси повинен залучити клієнта).

  • Повний перетворення всього за годину.
  • Знижка при покупці курсу процедур.
  • Бездоганний образ для побачення або ділової зустрічі.
  • Відмінна можливість відпочити.

Контакти

Заклик до дії (Заклик до дії в тексті запрошення в салон краси продумайте додатково, виходячи з того, які ваші очікування: клієнт повинен прийти прямо зараз, клієнт повинен прийти на конкретну процедуру, клієнт повинен записатися до окремого майстра і так далі).

  • Запишіться в салон прямо зараз і отримаєте сидки на першу процедуру.

Ось за таким шаблоном можна скласти текст запрошення в салон краси. Звичайно, варіантів значно більше: від звернення директора салону до клієнта до романтичного письма від шанувальника / полконніци.

Якщо вам хочеться більш драйвового і цікавого контенту, то ви завжди можете замовити текст для салону краси в студії копірайтингу «PR Slovo». А ще інтерв’ю з керівником салону, пости для Інстаграма, досьє майстрів, опис послуг і багато-багато інших текстів для салону краси.

Замовте пробний текст для салону краси прямо зараз, щоб отримати більше клієнтів.

Реклама манікюру в інстаграме. Просування і реклама в «Інстаграме»: огляд методів

Інстаграм вже давно став однією з найпопулярніших майданчиків, які різноманітні бренди можуть використовувати для просування свого товару і для реклами. При цьому сам Інстаграм майже не пропонує ефективних методів по впровадженню реклами, і майже всі методи просування в Інстаграме – це «винаходи» самих користувачів.Умовно методи просування в Інстаграме можна розділити на «легальні» і «сірі»

Легальні методи просування в Інстаграме

Ці методи хороші тим, що Інстаграм їх вітає і збереження аккаунта вам гарантована. Як легальних методів просування в Інстаграме можна:

  1. Розмістити рекламу в тематичних акаунтах. Цей спосіб вимагає великого бюджету і полягає в покупці через аукціон топ-публікації в популярному тематичному паблік.
  2. Розмістити рекламу у популярного інстаграм – блогера. Найчастіше – це зірки і мега-популярні блогери. Зазвичай блогери не продають місце в своєму паблік через аукціони і біржі, тому з ними потрібно буде зв’язуватися і домовлятися безпосередньо (або через агента, який вказаний в профілі). Це теж буде коштувати пристойних грошей.
  3. Публікація в особистому акаунті звичайного користувача. Можна купити одну публікацію, наприклад, у Ксенії Собчак, і витратити місячний бюджет на рекламу, а можна на ці гроші купити публікації у 100 і більше звичайних користувачів з великою кількістю передплатників.
  4. Конкурси, подарунки, знижки та інші способи стимулювати передплатників – це найпопулярніший і найдешевший вид легального просування, адже в якості витрат будуть лише витрати на подарунок.
  5. Віджети і посилання – віджети і посилання на свій Інстаграм можна (і потрібно) розміщувати де завгодно, в профілях, підписах корпоративної пошти, рекламних матеріалах і т.д.
  6. Оффлайн-просування має на увазі використання вашого тега і мотивацію інших користувачів до його використання.

Сірі методи просування в Інстаграме

Ці методи не вітаються Інстаграмом і можуть спричинити санкції (наприклад, за перевищення лімітів на лайки). Зате вони менш затратні і їх можуть собі дозволити навіть компанії-новачки.

массфолловінг – автоматично або вручну ваш аккаунт підписується кожен день на велику кількість користувачів. Є ймовірність, що вони заглянуть на ваш аккаунт і підпишуться на вас у відповідь.

Масслайкінг – ви ставите користувачам лайки, і вони переходять на ваш аккаунт подивитися і, можливо, поставити відповідний лайк.

Масскомментірованіе – той же принцип, тільки з коментарями.

Гарний манікюр текст. Цитати про манікюр

Багато жіночі проблеми, перед якими пасують кращі психологи, часто в стані вирішити хороший майстер манікюру.

«Мері Маккарті»

Реальний ризик і безбашенность – це фарбувати нігті за 5 хвилин до виходу, знаючи, що рідина для зняття лаку закінчилася.

Секрет жіночого щастя простий: турботливий чоловік, нові туфлі, манікюр і подруга.

Мені напевно легше спаяти атомний реактор з підручних засобів, ніж акуратно нафарбувати собі нігті лаком!

Не розумію дівчат, які витрачають гроші на манікюр, коли можна собі зробити нігті з наклейок від мандаринів.

Манікюр – улюблений жіночий спосіб відновлення душевної рівноваги.

За визначенням усі таємниці може знати тільки майстер манікюру.

Нігті можуть багато розповісти про людину. Коли його життя не в порядку, будьте впевнені, в такому ж стані і манікюр.

У дитинстві мама подруги сказала їй, що дітям не корисно робити обрізний манікюр. Подруга підкорилася, але попросила хоча б на одному пальці його все ж робити, пославшись на те, що часто його показує оточуючим. Обраний виявився середнім.

Манікюр – бажання жінки виглядати красиво «до кінчиків нігтів.

Хочу наростити довгий рожевий кінець і бажано товстіший, щоб можна було сміливо Тиркало в різні місця.

Бути можна діловою людиною, але думати про красу нігтів.

У мене мрія: фарбувати нігті кольоровим лаком, також швидко і вміло, як я це роблю прозорим.

Зараз як воно: манікюр, педикюр, макіяж, депіляція … А раніше мама бантик на голову начепив і «Ай красуня!»

У мене просто жахливий характер. Я можу сама собі фарбувати нігті в три ранку просто тому, що ніхто це не поліпшить. Напевно, в цьому і є секрет мого успіху.

«Скарлет Йохансон»

Манікюр – це банальне бажання жінки виглядати красиво «до кінчиків нігтів».

Треба терміново щось міняти в своєму житті. Іншим лаком нігті чи нафарбувати?

Манікюр – обряд обрізання послідовників атеїзму.

Дівчина буває беззахисною тільки 5 хвилин після манікюру.

Манікюр – це реклама, педикюр – приємний сюрприз.

«Яніна Іпохорська»

Зробила манікюр на гострих нігтики у вигляді патьоків крові … Чомусь стали пропускати вперед в чергах і цуратися на зупинках.

Добре бути дівчиною: коли нема чого робити, можна, наприклад, нафарбувати нігті.А потім стерти. І нафарбувати по-іншому. І стерти.

Жінка майже безпорадна, поки у неї не висохли нафарбовані нігті.

Я не ледащо, я – естет: вид красивого манікюру мені подобається більше, ніж вид прополоти грядок.

Реклама педикюру текст. А у вас точно хороший текст реклами манікюру?

\\ Текст реклами манікюру: як виділятися серед натовпу матеріалів

Очевидно і факт, що текст реклами манікюру (запрошення на процедуру) повинен запам’ятовуватися і виділятися серед того різноманіття, що вже є в пошукових системах, соціальних мережах і друкованих виданнях.

Нерозумно заперечувати, що клієнти надивилися на різні тексти реклами манікюру, і достукатися до них все складніше. І ніяка «затишна атмосфера», «гарячу каву», «відмінні ціни» і «досвідчені майстри» клієнтів 21 століття вже майже не дивують.

Сучасний клієнт став виборчі і, в якомусь сенсі, освіченіші. Він переходить з розряду новачків, середнячків в розряд експертних споживачів. І не гірше вас може розповісти про технології стерилізації інструментів і нанесення покриття.Так що, в тексті реклами манікюру потрібно враховувати тенденції, що намітилися.

Що потрібно розуміти, коли ви пишете текст реклами манікюру.

Яке у вас рішення?

Клієнт приходить до вас за рішенням своєї проблеми / завдання. Так, йому не все одно, хто буде робити манікюр, де і коли, але насправді цікавить його НЕ лак і атмосфера, а результат, який він отримає. Це перше і основне. Відштовхуйтеся від цього. Наприклад, замість фрази «відмінний манікюр» спробуйте подати інформацію так: «доглянуті руки і красиві, акуратні нігті яскравого або спокійного відтінку всього за одну годину».Тут ви виділяєте в тексті реклами манікюру цінні ресурси – час і якість.

Ви довіряєте майстрам?

Майстер – цінний ресурс. Говоріть про нього більш детально. Звичайно, в тексті реклами манікюру, яка часто обмежена в обсязі, не потрібно розповідати про те, яке у майстри улюблене блюдо, де він живе і так далі. Але розповісти, наприклад, скільки він зробив у своєму житті процедур (привести середнє значення), який курс він пройшов недавно, чи робить господиня салону у цього майстра манікюр сама – можна.Таким чином ви наповнюєте текст реклами манікюру доказовою базою.

Куди ви запрошуєте?

Місце грає в більшості випадків вирішальну роль у долі тексту реклами манікюру. Обов’язково говорите про «одну хвилині від метро», «п’яти хвилинах від Кремля» і так далі. Не забувайте, що ваш основний клієнт – поруч. Для того, щоб до вас їхали з іншої частини міста, потрібна мотивація (акція, яка руйнує всі «але»), особиста симпатія до власника салону або майстру, високий рівень довіри і лояльності.Це вже інша розмова.

Чому ви мовчите?

Не упускайте з виду деталей. Дуже часто в тексті реклами манікюру нічого не говориться про одноразові матеріалах. А вже про те, що індивідуальну пилку, якій працював майстер, ви можете після процедури забрати собі для домашнього догляду, зовсім мовчать. Хоча це для багатьох клієнтів може бути важливо. Не бійтеся виглядати нерозумно в цій ситуації. Подумайте, про що варто розповісти клієнтові в тексті реклами манікюру, щоб привернути увагу.

До кого ви звертаєтеся?

Пам’ятайте про те, хто ваш клієнт. Звертайтеся в тексті реклами манікюру до того, хто до вас повинен прийти. Подумайте, якого віку ця людина, з яким рівнем доходу і очікуваннями. Говоріть з клієнтом на зрозумілій мові. Наприклад, якщо ваш салон економ-класу, ви хочете привернути до нього пенсіонерів, студентів, то не варто перестаратися з фразами типу «втірка», «фольгирование» і т.п. Вас можуть не зрозуміти.
Це лише невелика частина тих рекомендацій, які ви можете використовувати.

Замовте текст реклами манікюру на сайті www.prslovo.ru. Отримайте матеріал, який приверне увагу ваших клієнтів і дасть можливість рухатися в заданому напрямку!

Текст для реклами майстра манікюру. Клієнти для майстра манікюру через подруг

Безкоштовно і ефективно, але не так швидко, як хочеться. Дії банальні, але деякі корисності часто упускають, тому описати докладніше варто.

Нам знадобляться

Подруги-знайомі, які присутні в соц.мережах і мають більш-менш живі профілі. Нас цікавить ті, хто є в ИНСТА і Вконтакте.

Що далі

Ви робите їм гарний манікюр з покриттям, а натомість ви можете попросити:

  • Відгуки! Обов’язково беріть з них відгуки, ваше оточення – найшвидший їх постачальник;
  • Сторіс в ИНСТА з фото роботи і зразковим текстом: «Дивіться яку красу мені зробила @mastermanukura» активним посиланням на ваш інстаграм майстра;
  • Сторіс Вконтакте з тим же посилом;
  • Пост на стіні Вконтакте з фото роботи і посиланням на вас;
  • Пост в ИНСТА;
  • Або все разом
Що очікуємо

Люди довіряють рекомендаціям.Особливо якщо робота виглядає якісно. Ефект важко прогнозувати, але він точно буде.

Корисні доповнення

Вибирайте розумом і серцем (ммм, ну якось так), в сенсі, що не обов’язково треба строго фільтрувати за кількістю друзів і лайків тих, кому ви нафарбуєте нігті за рекламу.

Потрібно пам’ятати, що якісно виконана робота – це сама по собі реклама, зробите N красивих робіт, і по місту буде ходити N ваших «рекламних агентів», які обов’язково розкажуть, де зробили таку красу.Постійні клієнти майстра манікюру – в великому обсязі йдуть з сарафанного радіо.

Source: manikyur.ru-best.com

Читайте також

Як грамотно хвалити співробітника салону краси

На основі власного досвіду багато керівників переконалися: похвала є неоціненним (і, що приємно, абсолютно безкоштовним) інструментом мотивації персоналу. Похвала дозволяє збільшити залученість співробітника в роботу, віддачу, підвищити відчуття власної значущості.

А це, в свою чергу, призводить до зниження плинності кадрів, поліпшенню психологічного мікроклімату в салоні краси, підвищенню лояльності співробітників.

Однак далеко не всі можуть ефективно використовувати можливості похвали на користь підприємству. Давайте розберемося, як грамотно хвалити співробітника салону краси, щоб в результаті мотивувати до роботи, надихнути його і стимулювати до нових досягнень.

При цьому, постаратися не «надіти корону» і зупинитися в своєму розвитку.

як Хвалити

Пам’ятайте, згідно з відомим піраміді Маслоу потреба у визнанні знаходиться на четвертому рівні і актуальна для людини, у якого вже задоволені потреби нижніх рівнів. Іншими словами, похвала буде мотивувати до роботи, коли співробітнику не потрібно думати, де взяти гроші на їжу або оплату житла.

Замінити матеріальну мотивацію похвалою можна недовго, тому не варто сподіватися на ефективність цього інструменту при низькому рівні оплати праці або затримки зарплати

Не використовуйте тільки похвалу як нематеріальної мотивації.Якщо постійно застосовувати один і той же інструмент, його ефективність з часом знижується.

Наприклад, якщо адміністратор салону краси плідно і з ретельністю працює, і ви регулярно відзначаєте його похвалою, почніть вводити інші стимули: дайте співробітнику більше повноважень, довірте нові завдання, відправте співробітника на навчання (в залежності від його цінностей).

Чи не хвалите тільки одного співробітника, навіть якщо вважаєте, що саме він один демонструє видатні результати.Цим ви налаштовуєте команду проти цього співробітника, підвищуючи ймовірність, що він стане ізгоєм в колективі. Не порівнюйте і не ставте в приклад, це викличе відторгнення у його колег.

Говоріть про важливість досягнень співробітника для спільної справи, для всієї команди і пояснюйте, як конкретні дії вплинули на результат.

Чи не хваліть «заради галочки» всіх і вся. Так ви знецінюєте свою похвалу, і вона вже не буде служити ефективним інструментом управління персоналом.

Помилка, яку нерідко допускають керівники – похвала і критика одночасно

Намагаючись НЕ перехвалити, вони зводять нанівець весь позитивний ефект похвали. «Ти в цей раз відмінно попрацювала, хоча минулого разу тобі вдалося зробити більше продажів», «Не очікував, що тобі вдасться …», «В цьому місяці перевиконали план на 20%, молодці! Можете, коли хочете, чого тоді так погано постаралися в минулому? » – такі похвали не стануть потужним стимулом до гарної роботи, а викличуть негативну реакцію персоналу.

Не потрібно роздавати похвалу наперед. Такий підхід до заохочення знижує мотивацію співробітника. Дайте йому довести справу до кінця, а потім оціните вже результат комплексно і відзначити ті дії, які ви хотіли б бачити на постійній основі.

Намагайтеся не просто регулярно застосовувати похвалу як мотивуючого інструменту, але і формувати таку внутрішню культуру на підприємстві, для якої характерно відзначати досягнення своїх колег, дякувати, давати конструктивний зворотний зв’язок на всіх рівнях.

“Ми відкрилися!” Нова книга Наталії Гончаренко вже у продажу!

Книга про те, як розвивати бізнес в індустрії краси, продаючи час і продукти, застосовуючи сучасні методи управління і технології.

У доступній, місцями іронічній формі Наталія пояснює складні речі: як побудувати сучасну систему управління, систему сервісу, складської і фінансовий облік, розробити стандарти і документи, як масштабувати бізнес.

Продовження бестселера “Мій салон краси”

Зручний формат, тверда обкладинка, 240 сторінок, ляссе.

Які дії співробітників салону краси відзначати похвалою?

Якщо коротко, хвалити потрібно за ті дії і прояв тих навичок, які ми хочемо розвинути і закріпити

Хваліть співробітників, які демонструють роботу понад стандартного рівня.Хвалити за звичайне виконання своїх посадових обов’язків не варто. Наприклад, немає сенсу відзначати людини, який вчасно прийшов на роботу, зате варто відзначити бажання майстра вийти раніше на роботу або затриматися понад свого робочого часу, щоб піти назустріч постійної клієнтки в день її весілля.

Обов’язково позитивно оціните досягнення співробітника, який виконав завдання, з якою раніше впоратися не вдавалося. Наприклад, починаючому лешмейкеру вдалося на відпрацюванні на моделі якісно виконати класичне нарощування вій за два з половиною години, коли раніше було потрібно три і більше.

Якщо людина впровадив рекомендації і прислухався до критики з боку керівництва після промахів в роботі. Коли співробітник сприймає конструктивну критику і змінює з її урахуванням свою поведінку, це гідно заохочення.

Відзначайте похвалою роботу, яка позитивно відбивається на результатах салону краси: поліпшення клієнтського сервісу, атмосфери в колективі, комфортних умов роботи.

Як хвалити співробітників, щоб похвала мала максимально позитивний ефект?

Своєчасно.Пам’ятайте, похвала теж має свій термін придатності. Чим менше часовий проміжок між дією, що заслуговує похвалу, і вашою реакцією, тим вище цінність цієї похвали і тим більше її позитивний ефект. Відзначайте хорошу роботу якомога раніше, поки людина ще з хвилюванням чекає вашої оцінки і реакції, а не коли він про це вже забув.

Саме. Похвала не повинна бути занадто узагальненій. Сказати адміністратору «Ти молодець, добре працюєш» недостатньо, хвалити потрібно конкретні дії і досягнення.Набагато ефективніше, якщо ви скажіть «Ти молодець, що отримала від клієнта якісну зворотний зв’язок після процедури, зробила попередній запис і надала клієнту грамотну консультацію по косметиці. Клієнт залишився задоволений і обов’язково до нас повернеться ».

Прилюдно або особисто. Для більшості людей прилюдне покликання набагато цінніше і мотивуюча, ніж слова, сказані керівником віч-на-віч. Однак бувають різні ситуації, і для деяких співробітників активне обговорення і загальну увагу до їх особистості може бути досить болючим.Відстежуйте реакції на похвалу серед свого персоналу. Є люди, яким краще дати позитивну реакцію особисто, для нього це буде комфортніше, важливіше і не викличе бажання «не висовуватися» в майбутньому.

Індивідуально. Всі ваші співробітники різні, у них різні темпераменти і особливості характеру. Тому однакова похвала не матиме самотнього ефекту на всіх членів команди. Підбирайте слова і потрібні важелі індивідуально.

Пам’ятайте, нещирі суху похвалу співробітники моментально зчитують.Таке визнання не має своєї мотивуючої цінності, скоріше навпаки, сприймається упереджено.

Як керівник ви звикли постійно перебувати в пошуку слабких місць в сервісі, недоліків в організації робочих процесів, які необхідно поліпшити і виправити.

Однак важливо також моніторити роботу співробітників на предмет тих дій і досягнень, які гідні похвали. Якщо ви ще не ввели в звичку цю практику, вчіться бачити і відзначати хорошу роботу. Ви самі досить швидко помітите позитивний ефект такого підходу.

Читайте далі: все, що ви хотіли знати про Кератинове вирівнювання волосся: технології, бренди, огляди.

Теги: [як хвалити співробітників, похвала співробітників, як грамотно хвалити співробітника салону краси]

Замовити книгу Наталії Гончаренко “Мій салон краси”, бестселер про управління салонами, косметологічними центрами і СПА, який читають в 24-х країнах світу.

Залишити заявку

Рекомендуємо також відвідати

21
вересня
2020

7 200.

Думка порталу пральна машина може не збігатися з думкою авторів.

Купуйте кращі книги і відеокурси про бізнес в індустрії краси в МАГАЗИНІ СМ.Їх вже читають і дивляться в 28 країнах світу!
Підписатися на Telegram-канал СМ.

Коментарі для сайту Cackl e

Рекомендуємо прочитати

Манікюр DeLuxe – комплімент вашим рукам

Красиві доглянуті руки – краща прикраса жінки.Вони не тільки залишають чудове враження, а й повідомляють всім про стилі і способі життя своєї власниці. Акуратні нігті ідеальної форми, гладка і ніжна шкіра, витончена форма пальців – майстри манікюру DeLuxe підкреслять і додадуть особливий лиск красі ваших рук.

Що ж таке манікюр DeLuxe?

Манікюр DeLuxe – поєднання основних прийомів, які використовуються при класичному способі догляду за нігтями і елементи SPA-догляду.

Косметичний масаж кистей і передпліч, теплові процедури, використання спеціальних доглядають коштів не тільки створюють чудовий візуальний ефект, але і забезпечують тривалий позитивний результат.

Основна мета такої процедури – зберегти здоров’я нігтів і зволоженість, доглянутість шкіри. А також допомогти жінці відпочити, розслабитися, поринути в світ ароматів і млості.

Професійний, уважний догляд за руками потрібен кожній представниці прекрасної статі. Однак є ряд свідчень, коли необхідний саме манікюр DeLuxe.

Він чудово впорається з ситуацією, якщо шкіра рук:

  • загрубілі від виконання роботи або фізичних навантажень;
  • зневоднена;
  • обвітрена;
  • позбавлена ​​природного жирового мастила
  • в’яне.

Увага! Не можна робити манікюр DeLuxe, якщо шкіра або нігті уражені грибковими інфекціями, є ранки або запалення !

Основні етапи виконання манікюру DeLuxe

  • Професійний догляд за нігтями і шкірою рук починається з діагностики їх стану. Майстер за допомогою спеціальної косметичної лупи з підсвічуванням вивчає особливості рук клієнта, визначає тип нігтів, рівень зволоженості шкіри. Залежно від результатів дослідження, складається індивідуальна програма догляду.Так як манікюр DeLuxe передбачає регулярне виконання комплексу процедур, майстер заповнює карту клієнта, в якій фіксуються всі зміни стану кистей рук, вказується, які саме препарати застосовувалися і наскільки успішним був результат.

Також на цьому етапі майстер складає рекомендації по домашньому догляду, вказує рекомендовані засоби і навіть наказує спеціальну дієту .

  • Наступний етап – зволоження. На шкіру рук і нігті рясно наносяться зволожуючі засоби.А через деякий час – поживні препарати. В результаті підвищується еластичність тканин, шкіра немов випромінює здорове сяйво.
  • Щоб закріпити результат зволожуючих препаратів, вдаються до використання термопроцедури. Це може бути як парафінотерапія, так і застосування спеціальних терморукавіц. Суть даного етапу в тому, щоб шляхом чергування тепла і охолодження посилити мікроциркуляцію крові. Судини шкіри рук розширюються і звужуються під впливом контрастів температур, що служить їм своєрідним масажем.
  • Один з найприємніших етапів – масаж кистей рук і передпліч. Майстер розтирає і погладжує шкіру рук, акуратно розминає всі суглоби.
  • За допомогою спеціального обладнання прибирається кутикула. Вона відсувається і акуратно знімається за допомогою серветки з натуральних волокон.

Пам’ятайте, що кутикулу ні в якому разі не можна зрізати – це робить її грубою і може привести до інфікування!

  • Спеціальним методом оформляється красива форма нігтів.Нігті підпилюються в певному напрямку за допомогою шліфувальної пилочки. Це запобіжить їх ламкість і розшарування.
  • Нігті покриваються декількома шарами захисних, коригувальних і декоративних засобів
  • Покриття зберігається не менше 14 днів, забезпечуючи прекрасний зовнішній вигляд і надійний захист ваших нігтів.

Зверніть увагу на ретельне виконання всіх етапів манікюру DeLuxe !!! Майстер повинен правильно виконувати всі процедури і дотримуватися технологій обробки нігтів і кутикул!

Манікюр DeLuxe – його переваги та недоліки

Кожне відвідування жінкою салону краси – це немов маленьке свято душі і тіла.Адже досвідчені майстри не тільки вдосконалюють ваші природні дані, підкреслять достоїнства, забезпечать зовнішності лиск. Це додає впевненості в собі, в силу своєї краси і чарівності.

Манікюр DeLuxe включає в себе цілу систему процедур. Перевага такого комплексного підходу до догляду за красою рук безсумнівно.

  • Всі процедури дуже приємні. М’які руху масажу, солодкі запахи аромомасел, ніжне тепло термопроцедури змушують забути про всі тривоги клопотах і просто насолоджуватися кожним етапом догляду.
  • Такий вид манікюру дуже корисний. В результаті правильного виконання всіх дій, поліпшується кровообіг шкіри і нігтів. М’язи і суглоби рук розслаблюються, знімаються спазми і хворобливі прояви зайвої напруженості в кистях.
  • Набагато більш швидко ростуть нігті. Сама нігтьова пластинка робиться міцною, гладкою, пружною.
  • Ароматерапія, яка доповнює манікюр DeLuxe, благотворно впливає на нервову систему. Жінка відчуває себе оновленою, відпочила, спокійною.
  • Шкіра рук зволожується і омолоджується. Відбувається її живлення і зволоження на клітинному рівні, що забезпечує тривалий накопичувальний результат від процедур.

Є у манікюру DeLuxe і негативні сторони.

  • Досить висока вартість комплексу послуг. Так як такий догляд відноситься до розряду VIP-процедур і включає в себе використання професійних засобів для догляду і спеціального обладнання, то і ціна його на порядок вище, ніж вартість звичайного класичного манікюру.
  • Виконання всіх етапів манікюру DeLuxe займає тривалий відрізок часу. Потрібно на кілька годин відкласти всі справи і присвятити час догляду за красою і здоров’ям рук.
  • Такий вид манікюру неможливо зробити самостійно в домашніх умовах. Можна і потрібно виконувати щоденні підтримують процедури, але сам комплекс манікюру DeLuxe слід довірити професіоналу.

Подбайте про красу і здоров’я своїх рук. Вони, в свою чергу, порадують вас чудовим зовнішнім виглядом і доповнять образ красивої доглянутої жінки.

Манікюр DeLuxe: Відгуки читачок

Віра Ільянова, г. Курск (25 років). Я регулярно відвідую майстра з манікюру та балую себе повним комплексом послуг манікюру DeLuxe. І результат того вартий. Мої руки – моя гордість. Я працюю з людьми і мені приємно, що вони бачать мої красиві, доглянуті руки. Це коштує витрачених зусиль і коштів!

Ольга Петрова, г.Екатеринбург (49 років). Я домогосподарка. Всі кошти нашої сім’ї вважаю корисним направити на здорове збалансоване харчування, поліпшення умов життя і оплату навчальних витрат для синів.У цьому році на мій день народження чоловік подарував мені подарунковий сертифікат на відвідування салону краси. Із запропонованих мені процедур я вибрала манікюр DeLuxe. Ну що сказати? Так, приємно і результат порадував. Але за такі гроші я б краще купила собі щось з одягу. А манікюр я і сама собі зроблю не гірше!

Інга Андросова р Уфа (30 років) . У мене маленька дитина і я перебуваю в декретній відпустці. Але це ж не привід забути про свою красу і зовнішності! Я кожен місяць роблю манікюр DeLuxe в улюбленому салоні.І мої нігтики і ручки завжди в порядку !!! Це просто супер – не дивлячись на велику кількість турбот про малюка, я все одно можу милуватися чудовим манікюром!

Олена Колосова р Калінінград (37 років ) За порадою подруги зробила в дорогому салоні манікюр DeLuxe. Півдня парілась в цьому парафіні! Вже вони і м’яли мої пальці, і втирали якісь мазі, і масла ароматичні капали, а в результаті – манікюр як манікюр. Обман цей DeLuxe! Просто спосіб виманити гроші у ласих на рекламу і красиві обіцянки жінок!

Манікюр DeLuxe: Відео-урок

.