Маникюр

Манікюр в стилі твін пікс: Стиль в серіалі «Твін Пікс»

Візуальна стилістика серіалу Твін Пікс

На початку 90-х ми дізналися, що є маленьке містечко Твін Пікс, де завжди погана погода, де каву п’ють тільки з вишневим пирогом, і де жителі зберігають багато секретів. У серіалі багато героїнь, які одягаються стильно і модно. І, навіть через 30 років ці наряди можна повторити, і виглядати вони будуть актуально.
Лора Палмер центральний персонаж серіалу, але екранного часу їй приділено мало. Вона королева випускного балу середньої школи.І, частіше ми її бачимо на фотографії в тіарі і білій сукні. В інших сценах її образ суперечливий, то вона скромна школярка з природним макіяжем, то в панчохах з рожевими підв’язками і червоними губами.

Скромна і тиха дівчина Донна Хейуорд, подруга Лори. Вона самостійно намагається розкрити вбивство. У серіалі вона також намагається розібратися у стосунках з батьками. Все це змінює її характер і світогляд. З домашньої дівчинки Донна перетворюється в бунтарку.Її гардероб із серії до серії змінюється. Спочатку вона носить безформні і мішкуваті кофти, кардигани і куртки для хлопчиків, сорочки в клітину, застебнуті блузки, а також спортивні сукні та довгі спідниці-олівець. Вона любить трикотаж, светри в скандинавському стилі. До кінця серіалу героїня носить джинси з високою талією і байкерське куртку. Її образи трохи недбалі. Кучеряве волосся завжди трохи розпатлане або укладені природним чином, макіяж майже непомітний.

Своєрідна, ексцентрична, яка знає собі ціну дівчина Одрі Хорн.Одрі виділяється серед звичайних школярок своєю поведінкою і зовнішнім виглядом. Будучи підлітком 90и-х вона уявляє себе фатальною жінкою 1940 років: вигнуті брови, яскрава родимка, волосся, укладене хвилею, томний пронизливий погляд, таємничий голос. Вона жіночна дівчина, яка починає усвідомлювати свою привабливість і вплив на чоловіків.
Одрі носить туфлі човники, светр з коротким рукавом заправленому в картату спідницю. Віддає перевагу сукні-сліп з глибоким вирізом. Всі її костюми підкреслюють її фігуру з сильним сексуальним підтекстом.

Шеллі – офіціантка ресторану, її часто бачать в уніформі, але вона завжди прикрашає себе стрічками і сережками різних форм і кольору.

Дама з поліном використовує в наряді багатошарові поєднання з використанням різних відтінків і фактури міксуючи з оригінальними аксесуарами. За сьогоднішніми мірками Даму з поліном можна назвати справжньою іконою стилю. Іспанський бренд Titis Clothing на зйомках лукбука своєї колекції осінь-зима 2014/2015 Evokes the enigmatic atmosphere of Twin Peaks моделям вручили по поліну.

Королева поліцейської дільниці Люсі завжди в светрах з візерунком. У неї самий незвичайний гардероб, офісний з часткою легковажності, наприклад, блузка з пишним рукавом і великим коміром, прикрашеним мереживом.

Джозі Паккард вдова власника міської млини. Вона вважає за краще ретростиль Вонг: гладко укладене волосся, довгі червоні нігті, шовкові сукні до підлоги, важка манера курити, сумний погляд і рідкісна усмішка.Свою загадковість Джозі підкреслює вишуканим одягом: зелений шовковий халат, червоне плаття-светр, штани в клітку з високою талією в парі зі структурним коричневим кардиганом.

Найвідоміший бренд спортивного одягу Nike випустив серію кросівок під назвою «Nike SB Dunk High Premium – Twin Peaks».

Серіал Твін Пікс збори образів провінційного стилю 90-х. Безформні білі футболки, джинси із завищеною талією, недоладні светри, зачіски як у Одрі Хорн і стиль Донни – так було модно одягатися після і це те, що фактично породило стиль сучасних хіпстера.Не випадково, поверненням до моди «Твін Пікса» стала друга половина 2000-х. Бельгійський дизайнер Веронік Бранкінья оформила стенд своєї чоловічої колекції на флорентійської виставці моди Pitti Uomo під Червону кімнату, а речі мали явні відсилання до образів мисливців і дроворубів.

Каліфорнійський бренд Odilon створив лінію светрів з написом The owls are not what they seem ( «Сови – не те, чим вони здаються». Данська дизайнер Камілла Стерк показала в Нью-Йорку колекцію, натхненну образами дівчат “Твін Пікс”.Suckers Apparel присвятили колекцію всім жіночим персонажам серіалу.

Японці BlackWeirdos створили колекцію, засновану зигзагоподібний принте.

Керол Лім і Умберто Леон з Kenzo показали осінньо-зимову колекцію з кислотними зигзагами і абстрактної вишивкою, натхненну образами з фільмів Девіда Лінча. За оформлення показу відповідав сам Девід Лінч.

Хотілося б відзначити ще одну героїню серіалу.Красуня Деніз Брайсон була одним Дейла Купера і агентом ФБР по боротьбі з наркотиками, а на весіллі мера зловила букет. Туфлі на підборах і яскрава губна помада не заважає Деніз блискуче справлятися зі своїми завданнями.

Дівчата з містечка Твін Пікс

Розмірковуючи про нормкор і взагалі останні тенденції в одязі, я подумала, що моя стара стаття про стиль школярок Твін Пікса – знову актуальна

Коли мені було, здається, 14 років, по телевізору показували культовий серіал Девіда Лінча “Твін Пікс”, який тоді нікого з нашої компанії не залишив байдужими.Крім величезної кількості містики і психоделії серіал обіловал і більш приземленими деталями: звичайно, кожна з нас потай співвідносила себе з тією чи іншою героїнею серіалу. Я зараз говорю саме про молодих дівчат-школярок, зрозуміло, що інші другорядні сюжетні лінії нас майже не хвилювали. І ось, коли я в цьому сезоні розглядала різні колекції і фотосесії в стилі smart casual, я зловила себе на тому, що образ Донни або Одрі відмінно б вписався в цю зиму.

Твін Пікс – невелике провінційне містечко з цілком собі середнім рівнем життя.На тлі основної маси за всіма параметрами виділяється багата власниця лісопилки – Джозі: вона багата вдова, у неї екзотична східна зовнішність і цілком сексуальний стиль в одязі. Але я вже говорила, що нам в ті роки були більше цікаві саме молоді дівчата: Одрі Хорн і кузина Лори Палмер – Медді – і Донна (сама Лора практично не з’являється в кадрі).

Серіал знятий в дев’яностих, але точний час дії у фільмі ніяк не позначено. У підсумку, мені здалося, що в одязі в серіалі вийшов такий собі мікс – мода дев’яностих і окремі репліки з шістдесятих.Втім, хто знає, може в дев’яності в американській глибинці все так і одягалися. Проста одяг в стилі casual – джинси, джемпери, картаті сорочки, прості спідниці в клітку, балетки або спортивні туфлі. При цьому, для певних приводів у жителів (навіть у дівчаток, які одягаються досить “недбало” в повсякденному житті) є сувора класичний одяг.

Створення образу в стилі «Твін Пікс» за допомогою забутого гардероба

Наш фоторедактор Тетяна разом зі своєю подругою Катериною раніше вже розповідали, наскільки «бабусині скрині» можуть бути корисні, так як мода циклічна і все повертається знову.На цей раз вони підібрали жіночі образи в стилі культового серіалу «Твін Пікс», при цьому не обтяжуючи себе походами по магазинах.

Натхненні нещодавно вийшов новим сезоном «Твін Пікс», ми вирішили зробити зйомку в дусі цього серіалу. Прошерстів мамин і бабусин гардероби, нам вдалося відшукати речі в стилі тих часів і відправилися на пікнік. Ідеальним місцем для втілення нашого задуму виявився лівий берег Волги, містечко праворуч від парку 40 років ВЛКСМ. Чому саме це місце? – запитаєте ви.Відповідь гранично проста – воно максимально нагадує нам пейзажі культового серіалу 90-х. Густі ліси, величезний пагорб, з якого відкривається чудовий вид і легкий туман, що огорнув наше місто в один з холодних червневих днів, як би шепотіли нам «Welcome to Twin Peaks».

Образ Каті

Всі героїні серіалу абсолютно різні. Одрі, Лора, Донна, Шеллі, Джоззі – кожна з них має свою філософію стилю, кожна унікальна і незвичайна. Каті завжди імпонувала Одрі Хорн, пріверженіца прямих спідниць трохи нижче коліна, базових светрів тепло-зелених відтінків і короткої стрижки-боб.Якщо постригтися для фотозйомки виглядало б занадто інфантильно, то підібрати схожі дрібнички було сущою дрібницею. Спідниця-олівець, зшита мамою в 11-му класі, вдало зустрілася з бабусиним австралійським светром темно-оливкового кольору. Образ доповнили чорні «оксфордетти», які, звичайно, доречно поміняти на червоні човники.

Образ Тані

Образ Тані нагадує стиль Донни Хейворд, кращої подруги Лори Палмер. Саме цій дівчині ми зобов’язані розмовами про «светрах як з« Твін Пікса ».Такої багатої колекції трикотажу в серіалі більше ні у кого не було – об’ємні коси, тонкий кашемір бежевих і лавандових відтінків і кардигани в дусі Pringle of Scotland. Весь гардероб Донни – це зразок шкільного стилю 90-х, який Тетяна відбила завдяки сірому кардігану з Зари і спідниці, знайденої, що називається, в «бабусиній скрині». Картата спідниця в сіро-синіх тонах, в поєднанні з кардіганом і синіми «оксфордеттамі» змішує стилі Одрі і Донни, створюючи прекрасну альтернативу.

На своєму досвіді ми можемо сказати, що граючи поєднувати речі з різних епох цілком можливо.В одному образі можуть гармонійно зійтися спідниця-міді з 50-х, об’ємна блуза, яка була на піку популярності в 80-х, що вже стали класикою оксфордетти або схожі на них броги і дербі, аксесуари з 90-х, і зачіска будь кінодіви 60 -х. У своїх комбінаціях ми теж прагнули грамотно сплести модні віяння різних часів, спираючись на стиль головних персонажів культового серіалу. А які кіногерої надихають вас?

«Твін Пікс» -2017 – Афіша Daily

21 травня відбудеться прем’єра нового сезону «Твін Пікс».Разом з експертами Houzz розбираємо стиль інтер’єрів серіалу і способи його застосування в звичайних московських квартирах.

Здрастуй, дерево

Тут і далі: кадр із серіалу «Твін Пікс»

1 з 4

У всіх інтер’єрах оригінального серіалу дуже багато дерева – в основному сосни.Так глядачеві, з одного боку, весь час ненав’язливо нагадують про те, де саме відбувається дія шоу: в штаті Вашингтон. Хоча серіал в основному знімали в павільйонах в Каліфорнії, художник-постановник «Твін Пікса» Річард Гувер спирався на асоціації з природою і кліматом північно-західній частині США, що виходить до Тихого океану: камінь, дерево, мох, дощ, бруд. А суть шоу він одного разу визначив так: оспівати містичне, що переховується в глибині заповідних лісів північного заходу.

У той же час велика кількість дерева натуральних відтінків дуже характерно для американських інтер’єрів певного типу.Це відноситься і до деяких історичних американським стилям – зокрема, Гонтовая або стилю крафтсман, які традиційно асоціюються з багатими будинками й готелями і в цій якості фігурують в «Твін Пікс». Також любов до дерева типова для пересічних інтер’єрів провінційної Америки 1980-х, її маленьких міст і передмість (можна згадати схожі прийоми, наприклад, в «Дуже дивні справи»). Хоча сцени в приміщенні в основному знімали в спеціально побудованих декораціях, деякі інтер’єри були відтворені за образом і подобою реальних прототипів, знайдених під час натурних зйомок.

«Моє колоду хоче щось сказати»

Хочете натякнути на «Твін Пікс» більш конкретно – знайдіть в якості символічної відсилання підходяще колоду. Тут можна згадати і лісопилку, навколо якої закручено кілька сюжетних ліній шоу (і роботу якої все незліченну кількість разів спостерігали в знаменитих титрах під видатну музику Анджело Бадаламенті). І, зрозуміло, одного з найколоритніших персонажів – Маргарет Лантерман, вона ж Дама з поліном.

Мотив, вибачте, колоди в інтер’єрі можна використовувати по-різному.Один з можливих варіантів – помилковий камін. Завести будинку стіс можна навіть в міській квартирі. При цьому, власне, каміна може і не бути зовсім або він може бути виключно декоративним. Але поліна, з цим не посперечаєшся, додають затишку, нагадують про природу і модних елементах екомінімалізма.

Ще один варіант – підібрати один або кілька характерних предметів меблів. Наприклад, ліжко з узголів’ям і рамою з необроблених стовбурів, як у агента Купера в готелі Great Nothern, або колоритний столик-пеньок.Крім того, спиляти, справжні або їх відбитки, використовуються як декоративний елемент для оформлення панно, ліжка або стін. В інтер’єрі під «Твін Пікс» припадуть до двору і декоративні подушки-думочки у вигляді колоди з характерним малюнком чохла під деревину – такі можна зшити самим або знайти на багатьох інтернет-майданчиках (серед інших існують варіанти під березу).

Також варто придивитися до самої фактурі необробленої або обробленої тільки частково деревини з сучками, корою та іншими формальними недоліками: цей патерн використовується в багатьох оздоблювальних матеріалах, від шпалер і ламінату з лінолеумом до фасадів кухонь.

Для оздоблення стін також варто взяти на замітку ефектний прийом з американських заміських будинків типу хатини (cabin), де поздовжні спили колод складаються на стіну не впритул, а через помітні проміжки, які заповнюються контрастними за фактурою матеріалами – бетоном, фарбою, штукатуркою.

Подробиці по темі

Наскільки добре ви пам’ятаєте «Твін Пікс»?

Наскільки добре ви пам’ятаєте «Твін Пікс»?

Зигзаг

Тут і далі: кадр із серіалу «Твін Пікс»

1 з 3

Одним з найбільш запам’ятовується інтер’єрів серіалу справедливо вважають «Червону кімнату» зі снів агента Купера: важкі портьєри, крісла, точкове освітлення торшерами, скульптура Венери Медічі і запам’ятовується підлогу з малюнком зигзаг.Всупереч поширеній думці, в серіалі використовувався не килим, а тверде покриття підлоги (МДФ і Мазоніт). Так що, якщо захочете викласти подібним чином ламінат або паркет, це буде цілком в дусі оригіналу.

Оформляти житловий інтер’єр як точну копію «Червоної кімнати» – рішення на дуже великого любителя. Ймовірно, саме тому в народ (а також на офіційний і аматорський мерчандайзинг) перекочував в першу чергу саме зигзаг. Насправді, цей орнаментальний мотив на підлозі, як і червоні інтер’єрні драпірування, з’являються і в інших фільмах Девіда Лінча (наприклад, «Голова-ластик»).Але поєднання червоного з зигзагом безпомилково розпізнається фанатами саме як відсилання до «Твін Пікс».

Зациклюватися на килимі або будь-якому іншому підлогове покриття не обов’язково. В якості альтернативи можна вибрати оббивку меблів, штори або легко замінні речі на зразок диванних подушок.

Додати червоного

Тут і далі: кадр із серіалу «Твін Пікс»

1 з 3

Якщо вибирати для «Твін Пікса» один фірмовий колір, їм, безумовно, буде корисний.Чи не тому, що його багато в інтер’єрах, – скоріше навпаки. За винятком «Червоної кімнати» і «Одноокого Джека», просторів, де цей колір домінував би, в серіалі немає. Однак червоний, проте, зустрічається практично в кожному кадрі: в костюмах персонажів, дрібних предметах або окремих деталях інтер’єру начебто кухонної стільниці або смуги на стінах школи. Зверніть увагу на фірмовий колористичний трюк з «Твін Пікса»: окремі елементи червоного тут часто йдуть в оточенні нейтральної земляний палітри.Не самий часто зустрічається прийом – і від того ще більш цікавий.

Декор зі змістом

Тут і далі: кадр із серіалу «Твін Пікс»

1 з 4

Сови на шпалерах можуть бути не тим, чим здаються. Тобто не просто випадковим симпатичним малюнком, а натяком на улюблений серіал. Серед інших фірмових образів «Твін Пікса» – туманні гори, сосни та ялиці, геометричні малюнки з ухилом в етніку (в тому числі схожі на придумані Линчем для серіалу піктограми).

І, звичайно, серед тематичного декору зі змістом окремо варто згадати інтер’єрні написи з цитатами – репліками героїв, які давно пішли в народ і використовуються як паролі для розуміючих. У числі найбільш хітових: фірмове «Страшенно хороший кави» ( «Damn fine cup of coffee») Кайла Маклаклана, «Сови не те, чим здаються» ( «The owls are not what they seem»), «Одного разу моєму поліну буде що про це розповісти »(« One day my log will have something to say about this ») та інші. Їх можна збирати з букв, писати на грифельних поверхнях або посуді, вишивати або набивати на меблях і відтворювати в перекладі або оригіналі будь-яким способом, на який вистачить фантазії.

Шкільна форма – рецепт від “Твін Пікс”

Минула субота. Перше вересня. Я вже давно не живу в країні, де перший день вересня це День Знань, коли влаштовують шкільні лінійки, а вчителям прийнято дарувати квіти і давати хабарі. Але думаю, що позавчора, також, як і тринадцять років тому, вулиці моєї неосяжної, колись радянської і колись батьківщини заповнили завтрашні випускниці в традиційних коричневих шкільних сукнях.Дівчатка-жінки в мереживних фартушках (багато – з ще дитячими обличчями і вже зовсім дитячими формами) – скільки себе пам’ятаю, вони завжди викликали в мені дивні і суперечливі почуття. На перший погляд ця дитяча шкільна форма покликана підкреслити невинність, смуток про літо дитинстві, бажання знову повернутися до першого класу. На ділі (і навіщо вже кривити душею, адже це і є справжня мета цього дійства) – зіграти на контрасті, показуючи недавно прокинулися сексуальність і жіночність своєї носії.Я не ханжа і не бачу нічого злочинного чи поганого в експериментах дівчинки-підлітка зі своєю зовнішністю, в тому числі і з новим для неї аспектом жіночої привабливості може, я так спокійна, тому що у мене поки немає своєї дочки … Але змушена зізнатися , що крім рідкісних фотосесій і фільмів, я ніколи не бачила привабливість в цьому образі псевдо-лоліти.

Чому “псевдо”? Тому що справжня набоковская спокусниця ніяким чином не прагнула створювати такий собі навмисний контраст між своєю зароджується сексуальністю і ще зовсім юним віком.Вона носила свої звичайні підліткові сукні і саме в них була особливо приваблива і бажана для Гумберта. Моє особисте пояснення гранично просто: немає нічого привабливого в регресії. Дівчинка, шльопати по дому в маминих туфлях на підборах і з маминої ж помадою невинна і чарівна. Доросла жінка в одязі дитини – смішна.
А сьогодні, напередодні першої шкільної тижні, я хочу знову запросити вас в Твін Пікс і познайомити з образом найсексуальнішою школярки, яка не тільки не смішна, а й за рахунок свого [вірно підібраного стилю] стала в якомусь роді головною школяркою 90-х:

Вибираючи актрису на роль Одрі Хорн, Дейвід Лінч затвердив прекрасну Шерілін Фенн, і, як показує практика, не помилився.Звичайно, на момент зйомок актриса була вже далеко не шкільного віку (їй було 25), що з одного боку грало на руку ідеї Твін Піска – символізму, перебільшення і перебільшень. Але з іншого робило роботу стилістів складніше. Бо крім віку, Одрі має зовсім не дитячою зовнішністю – яскравою, високо-контрастної, чуттєвої. Це не просто жінка-Зима, це жінка-січень – Зима по цветотипу і типажу на 110%.

Полегшувало роботу художників по костюмах те, що за сюжетом Одрі не невинних овечка – вона цілком і повністю поінформована про ту енергетику, яка виходить від її образу.У класичному розумінні це типаж справжньої “поганого дівчиська”, яка курить на перервах в туалеті і пропускає уроки заради побачення. Але! Робить вона це з шиком і елегантністю, властивими вже дорослої жінки. У такий помада червона, але дорога і нанесена не кривлячи мазками, по-підлітковому “тяп-ляп”, а рівно і зі знанням справи. І сигарети у неї дорогі. І туфлі на підборах [в шкільній сумці] зі справжньої шкіри. До цього і зводилася завдання стилістів щодо Одрі.

І той факт, що зовнішність актриси можна описати як гладку + інтер’єрну тут дуже допоміг.Подібна зовнішність особливо добре виглядає в обрамленні гладких, м’яких, люксових тканин. Такий особа прикрашає не творчий безлад і “спонтанна кошлатість”, а акуратна укладання. А в якості одягу потрібен не гранжевим-бунтарський стиль американського підлітка, але щось більш зібране, витончене і жіночне. І все це слід вписати в шкільний контекст. Як вирішили цю задачу художники по костюмах? За допомогою стилю “приватний коледж” / preppy, звичайно ж!

Саме він [preppy style] відповідає всім “стильним” запитам персонажа Одрі.По-перше, це стиль одягу для коледжу, тобто для молодих дівчат, майже школярок. Але на відміну від пост-радянських випускниць, натягують на сформований бюст дитяче плаття, це одяг, що відповідає запитам жіночого тіла. Саме відповідність розміру і тіла не дозволяє образу виглядати жалюгідним або смішним, але розставити всі потрібні акценти на вже прокинулася сексуальності:

Наприклад, короткий светр короткий не тому що він малий, але тому що це модель fitted sweater, т.е. будучи коротким по довжині, в грудях, плечах і рукавах він відповідає розміру тіла. І спідниця в такому стилі (правильному preppy, а не в preppy за версією Брітні Спірс) може бути і короткою, але без визирає з-під подолу мережива білизни.

По-друге, стиль preppy – стиль приватного коледжу, відповідно дівчини, цей коледж відвідують, відвідують його не на останні долари. А значить і одяг у них дорога, тобто з дорогих тканин. Що, в результаті, найчастіше є тканинами “інтер’єрними” – гладкої фактури:

І нарешті, такі образи [в правильному виконанні] у Одрі сповнені чуттєвості, але позбавлені вульгарності (і на відміну від пост-радянських випускниць і Брітні Спірс НЕ схожі на костюми для порно-фільму).Чому? А тому що тут йде гра на протилежному контрасті. Замість того, щоб показувати, наскільки “дівчинка дозріла” і виросла зі свого коричневого шкільного плаття, “шкільні” наряди preppy у Одрі більш цнотливі, що і дозволяє енергетиці її зовнішності – “зимової”, високо-контрастної, чуттєвої (а не оголеним стегнах ) виступати на перший план. Всім власницям яскравою і чуттєвої зовнішності – на замітку.


.